No jäipä taas lyhyeen seekinö
No piti tavata 16v poika. Mutta sitten kävikin ilmi että hän ei olkut 16, vaan 18v. Ja että hän oli lainannut sitä hänen serkulleen että tämä saisi pelata. No siis tän serkku valehteli että missä tä asu, ja minkö ikäne se on. Sitte se valehteli että on kiinnostunu, ja haluis nussii mua. Ja sitte se jäi siihen kun laitoin sille viestiä, että se ei ollutkaan nii vaan se oli sen serkku. Se oli sen serkku siis, joka valehteli läpi yön. Siis hän jako tän itsetyydytys videon, ja tän kuvan. Sitte ruikkas mun alastomia kuvia ja naamasta kuvia. Sitten viel kehtas kehua kauniiksi, hotiksi ja kitä lie. Sitte aamulla se laitto että se vanhempi tuli ovelle yllätäen, ja et se vanhempi oli antanu pari viis mihuuttii aikaa ilmotta sen kavereille et se saa vasta jonkun ajan päästä sen takas. No, sitte se oli sitä ennen halunnu mut nähdä se nahkatakissa, ja olis halunnu ostaa mulle nahkahameen vielä. Ja nähdä ku avaan se, että mun rinnat lävähtää hänen naamalleen ja että hän siis haluis imee niitä.
Eikä tää ollu siis totta! Ei ollu totta! Siis tän omistaja sano ku omisti sen, et joo et se ei oo totta. Ja et ne on hänen kuvia, ja se videokin. Ja et jän poisti mun kuvat, ja sit mäkin poistin hänen kuvat. Sitte hän sano et he ovat todella pahoillaa, ja pahoillaan aidosti.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Sitte mä sanoin tai laitoin vimpaks sille, et seuraavaks jos tapahtuu olen yhteydessä teihin. Tao tyylii jotai et, jos tä viel tapahtuu kerran tai pari nii laitan poliisille.
kytät ja rosis
Sitte mä sanoin tai laitoin vimpaks sille, et seuraavaks jos tapahtuu olen yhteydessä teihin. Tao tyylii jotai et, jos tä viel tapahtuu kerran tai pari nii laitan poliisille.