Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon huomannu, että hyvännäköiselle ihmisellä (miehellä sekä naisella) on vientiä

Vierailija
25.07.2018 |

Oli lyhyt, pitkä, laiha tai lihava niin vientiä riittää jos on hyvännäköinen muuten kasvoista mm.
Sen sijaan minä en ole erityisen hyvännäköinen ja olin ennen lihava mutta nykyään hoikka silti ketään ei kiinnosta

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan ole huomannut.

Vierailija
2/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihan tosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen huomannut. Yleensä kuitenkin, jos on kaikinpuolin sopusuhtainen sen lisäksi, että on kasvoista hyvännäköinen, niin sitten taivas on auki.

Vierailija
4/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari naista illassa voi tulla juttelemaan. Kukaan ei ole vienyt minnekään.

Vierailija
5/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä nyt tiedä. Pullukat sanoo, että pitää olla laiha että saa miehen. Laihat toivovat kurveja, jotta miehet kiinnostuis. Monet laihtuneet sitten sanoo, että laihtumisen jälkeen miesten päät on alkanut kääntymään ihan eri tavalla (näkevät ne katseet vaan paremmin).

Itse oon ollut sekä pullea että alipainon puolella. Mulla on arpia kasvoissa, reidet ja ahteri raskausarvilla, en mielestäni ole erityisen nätti naamastakaan. Aina on joku ollut silti kiinnostunut.

Mun mies oli suhteen alussa mallin mitoissa ja omaa nyt kymmenisen kiloa ylipainoa, silti hän on mun mielestä ihan hemmetin vetävä.

Oiskohan persoonalla jotain tekemistä asian kanssa?

Vierailija
6/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut se kyl ällöttää jos kehonkieli ja eleet paljastaa :ootte kaik mul vaan kateellisii.

Elämä opettaa tai sit tekee ylpeeks.

Vierailija
7/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä selität tämän; tein tutkimuksen jossa laitoin ystävieni ja oman kuvani eräälle sivustolle jossa randomit ihmiset antoivat pisteitä viehättävyydestämme. Minä sain paljon paremmat pisteet kuin ystäväni ja heillä on miehiä ja suhteita riittänyt teiniajoista asti. Minua eivät miehet lähesty eivätkä ihastu minuun.

Vierailija
8/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä selität tämän; tein tutkimuksen jossa laitoin ystävieni ja oman kuvani eräälle sivustolle jossa randomit ihmiset antoivat pisteitä viehättävyydestämme. Minä sain paljon paremmat pisteet kuin ystäväni ja heillä on miehiä ja suhteita riittänyt teiniajoista asti. Minua eivät miehet lähesty eivätkä ihastu minuun.

Pelkkien kuvien näkemisellä voi syntyä hyvin erilainen mielikuva kuin livenä. Voit olla täysin erinäköinen livenä (moni on oppinut ottamaan itsestään kuvan, joka voi olla hyvinkin imarteleva/omasta mielestä hyvännäköinen, mutta ei kerro koko totuutta) tai jos näytätkin samalta niin luonnossa jokin persoonallinen piirre antaa sinusta sitten erilaisen mielikuvan. Jotkut esim. "pälyilevät alta kulmien" eivätkä sitä välttämättä itse tiedosta lainkaan. Tai perusilme on nyrpistelevä, vaikkei luonne sitä todellisuudessa olisikaan.

Jos mahdollista niin ottaisin videokuvaa itsestäni. Olen joskus nähnyt itsestäni videokuvaa ja en ole sitä ennen hahmottanut lainkaan ilmeilyä ja sitä perusolemustani, mutta videon nähtyäni ymmärrän paremmin miksi ihmiset suhtautuvat minuun niin kuin suhtautuvat.

ps. missä tuollaista pisteytystä pääsisi testaamaan?

Vierailija
9/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ole erityisen hyvännäköinen (ainakaan klassisella tavalla) mutta silti minua lähestytään ja sekä miehet että naiset ovat minusta kiinnostuneet.

Vierailija
10/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne niitä viedään? Haluaako joku taas tappaa kauniita ettei linkit lisäänny?

Vierailija
11/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkien kuvien näkemisellä voi syntyä hyvin erilainen mielikuva kuin livenä. Voit olla täysin erinäköinen livenä (moni on oppinut ottamaan itsestään kuvan, joka voi olla hyvinkin imarteleva/omasta mielestä hyvännäköinen, mutta ei kerro koko totuutta) tai jos näytätkin samalta niin luonnossa jokin persoonallinen piirre antaa sinusta sitten erilaisen mielikuvan. Jotkut esim. "pälyilevät alta kulmien" eivätkä sitä välttämättä itse tiedosta lainkaan. Tai perusilme on nyrpistelevä, vaikkei luonne sitä todellisuudessa olisikaan.

Jos mahdollista niin ottaisin videokuvaa itsestäni. Olen joskus nähnyt itsestäni videokuvaa ja en ole sitä ennen hahmottanut lainkaan ilmeilyä ja sitä perusolemustani, mutta videon nähtyäni ymmärrän paremmin miksi ihmiset suhtautuvat minuun niin kuin suhtautuvat.

ps. missä tuollaista pisteytystä pääsisi testaamaan?

Photofeeler

Vierailija
12/12 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei kannata liikaa netissä miettii, ku ihminen on kuitenki mitä luonnossa on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan