Rakas koiramme kuoli eilen
Rakas koiramme kuoli eilen, oli jo vanha ja helteet olivat ilmeisesti liikaa hänelle. Kova ikävä, vaikka tämä oli odotettavissa ja jo pitkään on tuntunut, ettei hän ole enää kauaa kanssamme. Nyt hän on poissa, eikä hänen tarvitse enää kärsiä ja hänellä on hyvä olla.
Eilen illalla muutamia tunteja ennen kuolemaansa hän haukkui unissaan, aivan kuin hän olisi ilmoittanut veljelleen olevansa pian tulossa. Meillä oli siis koiraveljekset, joista toinen kuoli muutama vuosi sitten. Nyt he saavat olla taas yhdessä nuoria ja terveitä jossain tuolla puolen..
Kommentit (35)
Voimia AP ❤️
Oma koirani kuoli syliini, vanhuuteen. Parin kuukauden jälkeen otimme jo toisen koiran. Tottakai on valtava ikävä ja vanha koira on sydämessäni aina ja ikuisesti. Tuhkat on vielä minulla kotona, mutta olen ajatellut päästää ne johonkin kauniiseen rauhaisaan paikkaan vielä joskus, ja niin päästän koirani lopulliseen vapauteen.
Mua alkoi ihan itkettää tää aloitus. Olen itse kokenut saman pari kertaa ja tiedän mitä käyt läpi AP. Se on ihan kamalaa ja niin surullista. "Onneksi" kuitenkin koirasi lähti vanhuuden viemänä, luonnollisesti siis. Hänellä on hyvä olla nyt. Jaksamisia sinulle ja anna itsellesi aikaa surra äläkä vaadi nyt liikoja itseltäsi.
Tämä helle ob lisännyt vanhustenkin kuolleisuutta 20% ja minä, sydänsairas 14v olen ollut nyt 4 päivää sairaalassa rytmihäiriöiden takia. Ne äpärät nyt nauttii varmaan kylmästäkin yhtä paljon.
AP:lle, otan osaa suruusi. Lemmikki on rakas perheenjäsen siinä missä muutkin, ja luopuminen on raskasta. Kun olo alkaa vähän helpottaa, katsele vanhoja kuvia ja muistele ihania yhteisiä hetkiä. Nyt pieni karvakaveri on taas veljensä kanssa, eikä heillä ole enää kipuja.❤ Iso halaus.
Voimia Aloittaja ❤️
Koira meni toisen koiran luokse. Varmaan hän tosiaankin eilen jo kertoi tälle toiselle koiralle,että on kohta tulossa. Ehkä tämä toinen koira oli siellä sitten jo vastassa. ❤️
Meilläkin on täällä koiravanhus, jolle helteet ovat ottaneet koville, on ollut ripulia ja oksentelua ja voimattomuutta. Sydän syrjällään mietin, selvitäänkö helteiden yli vai ei. Joka tapauksessa jokainen päivä voi olla viimeinen.
Lämmin halaus❤️Koirani on vasta 4, mutta ajatuskin menettämisestä kirpaisee....
Minä myös tiedän mitä käyt läpi... vuosoa sitten: Meidän koira oli jo 14v ja hyvin sairas, eläinlääkäri sanoi ettei mitään ole enää tehtävissä.. minä, mieheni ja lapset ei yksinkertaisesti voitu tehdä päätöstä, että koira saisi eutanasian. Me ei vaan pystytty siihen. Niinpä ravattiin lukuisat kerrat eri eläinlääkäreillä ja lopulta tilanne johti siihen, ettei meidän koira pystynyt menemään enää ulos ollenkaan... Eli lenkkeilyt EI ollut enää mahdollisia. Koira makasi samassa nurkassa paikallaan ja ulvoi kipuja, ei tehnyt enää mitään muuta eikä pystynyt mihinkään muuhun, hidas kuolema oli alkanut. Sillon minä tajusin, miten kamalan itsekäs olen kun en pysty päästämään irti vaikka toinen kärsii hirveästi eikä pääse enää liikkumaan ollenkaan. Silloin me teimme yhden elämänmme raskaimmista päätöksistä antaa koiralle eutanasia. Se oli tosi paha paikka meille kaikille, sillon näin miehenikin ensimmäistä kertaa itkevän todella kovaa..
Voimia sinulle ap ja halauksia hirveästi. ❤️
Sitten kun teillä on taas mahdollisuus, niin ottakaa toinen koira jos vaan voitte. Mikään ei korvaa sitä mitä oma koira antaa ❤️ itse en enää voi kuvitella elämää ilman koiria.
Se on vaikea paikka, tietää milloin on oikea aika auttaa toista pääsemään pois.
Itku tuli kun kirjoitit että ilmoitti veljelleen olevansa tulossa.😢❤
Vierailija kirjoitti:
Itku tuli kun kirjoitit että ilmoitti veljelleen olevansa tulossa.😢❤
Öhhöhöö! Ei jestas että ootte vähän naurettavia. :D
Olen pahoillani, että menetitte rakkaan koiranne.
Meillä lähti vanhus tänään, noin 6,30h sitten. Lähtö oli hyvin kaunis.
Idiootti. Tainnut lapset taas valvottaa kun niin paljon pinnaa kiristää 😂😂