Perheemme lomamatka ystäväperheen kanssa Tanskan Billundiin Legolandiin meni täysin pilalle uskomattomasta syystä! Lapset itkevät ja pinnat kireällä muilla
Eli tarkoitus oli mennä ystäväperheen autolla sinne. Kuitenkin heidän autonsa ei ole heidän oma, koska se on ostettu lainalla ja omistaja on virallisesti jokin rahoitusyhtiö. Tällöin on kysyttävä LUPA, jos haluaa ajaa auton ulkomaille! Ja tietysti tuota lupaa ei oltu annettu!
En tiedä, mitä teemme. Koko perhe on ihan murheen laaksossa, olen tosi syvissä vesissä nyt uinut. Miksi ihmiset ostavat tällaisia velka-autoja, joilla ei pääse, minne haluaa? Olen niin poikki. Suututtaa.
Eräs äiti, joka ensi kerralla varmistaa, että kaveri oikeasti omistaa auton
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kun itsellä oli leasing-auto, sai sillä ajella pohjoismaissa ilman lupia tai ilmoituksia.
Ajat muuttuvat, monien autot otetaan pois, koska eivät maksa maksuja.
Eihän tässä nyt siitä ollut kyse.
Piristävää, että välillä keksitään provoja muustakin kuin (keski-ikäisten) naisten pukeutumisesta :)
Jaa, meillä leasing-auto ja ajeltiin ruotsin, tanskan, saksan, belgian, ranskan ja hollannin keikka eikä missään kysytty mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, meillä leasing-auto ja ajeltiin ruotsin, tanskan, saksan, belgian, ranskan ja hollannin keikka eikä missään kysytty mitään.
Kohta kärähdätte
Ja millään muulla ei Legolandiin pääse, kuin sillä kaverin autolla.
Haha, tää sama trolli ollu palstalla jo pidemmän aikaa mutta hyvä juttu tässä on se, että nytpä osaan hakee luvan maasta vientiin mun RAHOITUSYHTIÖN omistamalle autolle jos autolla halutaan lähtee Suomen rajojen ulkopuolelle joten kiitos🤗😘
Kylläpä nyt joku jaksaa inistä siutä, että ihmisillä on auto hankittu tällä tavoin. Taitaa vaan harmittaa kun ei myönnetty lainaa vaikka autokuume iski😂😂 ees sieltä rahoitusyhtiö🤣🤣
"Lapset itkevät..."
Tästäkö pitäisi irrota säälipisteitä? Ainahan lapset itkee, meni hyvin tai huonosti. Olen nähnyt lukemattomia itkeviä lapsia huvipuistojen porttien sisäpuolella.
Sopu säilyy, kun jokainen perhe lomailee omalla porukallaan.