Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on luonnostaan isot huulet, miehet arvostelevat usein kuviani "duckfaceksi" vaikka olen normaalisti

Vierailija
25.07.2018 |

Kuviin tulee lähes poikkeuksetta "Duckface" kommentteja. Törkeitä kommentteja myös "Tuonne kun mul*un laittais" tai "Yritä nyt edes ottaa sellanen ilme ettet näytä siltä kun vääntäisit pa*kaa" "Paljoko botoxii noihin on tungettu" (tiedän itse kyllä että huuliin ei laiteta botoxia)

Pitääkö minun ottaa kuvia jatkossa vaan takapuolestani?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko niitä kuvia on nettiin laittaa jos et kestä palautetta?

Vierailija
2/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämän kauneuskirurgian ja feikkauksen ajan ongelmia. Minulta kysellään onko tekoripset, vaikka on ihan omat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakko niitä kuvia on nettiin laittaa jos et kestä palautetta?

Tämä. Jos saat lokaa niskaan, niin olisiko myös hyvä pistää nämä loanheittäjät pois? Vai miksi kaivat verta nenästäsi yhä uudestaan ja uudestaan...? Tyhmäkö olet? :)

Vierailija
4/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö ylä-asteesi 90-luvulla? Ja missä kaupungissa? Kysyn siksi että mietin oletko eräs entinen luokkakaverini, tytöllä oli valtavat paksut huulet jotka melkein koskivat nenää ja sai inhottavia lempinimiä, kuten Anu  Saukko vaikkei tytön nimi edes ollut Anu.. 

Vierailija
5/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tämän kauneuskirurgian ja feikkauksen ajan ongelmia. Minulta kysellään onko tekoripset, vaikka on ihan omat.

Ketkä kysyvät? Ketä oikeasti kiinnostaa sinun ripsesi?

Vierailija
6/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä hymyillä luonnollisesti suu normaalisti auki tai raollaaan. Älä mutrista tai korosta isoja huuliasi.

Vierailija
7/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä kysyvät? Ketä oikeasti kiinnostaa sinun ripsesi?

Työkavereita kiinnostaa, koskapa kyselevät. Ei aavistustakaan miksi se on niin tärkeää heille.

Vierailija
8/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itsesi! Älä välitä mitä jotkut viivahuuliset susta sanoo! Isot huulet ovat hot ja sä tiedät sen!

Vierailija
9/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lukiossa oli tuollainen tyttö. Huulet olivat isot ja tytöllä oli muutenkin todella muodokas vartalo, vaikka oli laiha. En todellakaan usko, että 16-vuotias olisi leikkauttanut huulet, pyllyn ja rinnat, joten luomu oli. Mietin, mahtaako saada ilkeitä kommentteja. 

Mutta joo, törkeää kommentointia. 

Vierailija
10/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita instagram-tili yksityiseksi, niin voi vähän rauhoittaa tuota menoa. Sen jälkeen alat blokata kaikki törkyviestittelijät jos niitä vielä on.

Vierailija
11/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole itsesi! Älä välitä mitä jotkut viivahuuliset susta sanoo! Isot huulet ovat hot ja sä tiedät sen!

Eivät ne ole ja kaikki tietävät sen... Jos ap:n kaverimiehetkään eivät kuvista ja turbohuulista pidä ja yrittävät hieman ohjeistaa häntä olemaan fiksumman oloinen, niin huulet ovat varmasti jo ihan naurettavat.

Ehkä se on kuitenkin ap: n juttu, eli olla naurettava ja nolo? Siinä vaan tuppaa menemään maine kaikesta muustakin ja hänet muistetaan vain "turbohuulena".

Vierailija
12/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lukiossa oli tuollainen tyttö. Huulet olivat isot ja tytöllä oli muutenkin todella muodokas vartalo, vaikka oli laiha. En todellakaan usko, että 16-vuotias olisi leikkauttanut huulet, pyllyn ja rinnat, joten luomu oli. Mietin, mahtaako saada ilkeitä kommentteja. 

Ehkä hän ei ole niin nolo, että itsestään laittaa kuvia nettiin? Aika harva täysipäinen ihminen esittelee itseään siellä omien kuvien kautta, tyhmät ovat oma lukunsa.

Vierailija
13/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vähän sama ilmiö rintojen kanssa. Helposti vaikuttaa tyrkyltä "heruttajalta", vaikka olisi miten. Mulla ei tätä ongelmaa lättärintaisena ole, itse en varmaan näyttäisi heruttajalta millään ilveellä, mutta joillakin se taitaa onnistua ihan luonnostaan, tavoitteli sitä itse tai ei. Ei varmaan ole kiva saada niihin liittyviä kommentteja, jos ei pyri herättämään asialla huomiota vaan olemaan ihan neutraali. Mutta joillakin neutraalilta näyttäisi vain asian tietoinen piilottaminen, kuvissa siihen vielä pystyy mutta livenä varmaan haastavampaa. Ja pitäisikö isorintaisilla olla jokin velvollisuus peitellä tiettyjä osia itsessään kuvissa (siinä missä pienirintaisella sama ei herätä huomiota), jotta muut ei ärsyyntyisi "heruttamisesta"?

Vierailija
14/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei ole niin nolo, että itsestään laittaa kuvia nettiin? Aika harva täysipäinen ihminen esittelee itseään siellä omien kuvien kautta, tyhmät ovat oma lukunsa.

Kuulehan nyt. Minun parhaat ystäväni asuvat tällä hetkellä Tanskassa, Ruotsissa ja Alankomaissa töiden takia. Olen ollut vaihdossa, ja sitä kautta on myös ystäviä. Kuvien laittaminen someen on sitä oman elämän ja arjen jakamista. Minusta on ihana nähdä kuvia kavereiden arjesta, ja hekin vaikuttavat kiinnostuneilta minun arjestani.

Yritä nyt vähän asettua muiden ihmisten asemaan ennen kuin lyttäät noin.

Toki minun tilini on yksityinen, mutta ap ei sanonut, onko tilinsä julkinen, ja "nettiin laittamista" sekin on.

Vierailija
15/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne sentään mitkään tuollaiset ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi