Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monta kertaa päivässsä klikkaat facebook-sivuasi?

AngelWind-Roope
25.07.2018 |

ja odotat että joku on kommentoinut päivitystäsi tai kuvaasi? ehkä satoja kertoja? kyllä tästä paskasta pitää päästä eroon! nyt rintamaan ja vierotuskuurille. minä voin auttaa!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mulla ei ole...

Vierailija
2/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta... en kehtaa ees sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn silloin tällöin päivän aikana lukemassa muiden ja ryhmien päivityksiä. Mukavaa jos joku tykkää joskus omista päivityksistäni, jollei niin ei se päivää pilaa kuitenkaan. 

Vierailija
4/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt helteillä päivitän profiilikuvaani tekstein ”tällainene meikitön narurelle vaan” - tosi kiva saada yksinhuoltajana miesten huomiota.

Vierailija
5/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-1 krt pv, nyt kesällä nolla. Kesä on liian kreisiä aikaa somettamiseen.

Vierailija
6/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on se?

Vierailija
7/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt helteillä päivitän profiilikuvaani tekstein ”tällainene meikitön narurelle vaan” - tosi kiva saada yksinhuoltajana miesten huomiota.

Susta tykkää yleensä ne työpaikan (tai entisten!) setämiespukit? Itse rumia ja kotona kulahtanut vaimo?

Kiihotutko huomiosta?

Vierailija
8/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on se?

Tuli joskus 2009 hommattua. On mulla laskettelusukset ja nyrkkeilysäkkikin, vaikka en enää laskettele tai kuntonyrkkeile.

Vierailija
9/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni ärsyttää kaikki jotka painaa kommennteihini sen typerän "tykkkäää"-napin, ne on niin turhia ja luulet että joku on kommentoinut jotain asiaasi mutta se olikin tykkäys- pitäs lopettaa nuo tykkkäys-jutut

Vierailija
10/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susta tykkää yleensä ne työpaikan (tai entisten!) setämiespukit? Itse rumia ja kotona kulahtanut vaimo?

Kiihotutko huomiosta?

Kyllä. Jokainen kiihottuu - siksihän profiilikuvaa vaihdetaan. Tollane muka-luonnollinen kuva johon murteella tekstiä vetoaa junttimiehiin. Mulla on jo sen verran ikää etten poseeraamisella niin erotu. Yksinhuoltajalla on kuule rankkaa!

Vierailija
11/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihotutko huomiosta?

Kyllä. Jokainen kiihottuu - siksihän profiilikuvaa vaihdetaan. Tollane muka-luonnollinen kuva johon murteella tekstiä vetoaa junttimiehiin. Mulla on jo sen verran ikää etten poseeraamisella niin erotu. Yksinhuoltajalla on kuule rankkaa!

Teetkö niitä ”suoraan saunan jälkeen”- horohämäyksiä ukkomiehille? Ne puree kiimaisiin viisikymppisiin.

Vierailija
12/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomio kiihottaa!

Vierailija
13/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeekö sen jostain?

Vierailija
14/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän facea valokuva-albuminanu, haluannjakaa elämäni kaikille. Se on nykyaikaa!

Vierailija
15/15 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille sillä kirjaudutaan. Moni sovellus sanookin "emme laita mitään seinällesi" ja mainostetaan kirjaudu fb:n avulla. Mutta kuinka monella on sinnekkin eri eri tilit.