Monta kertaa päivässsä klikkaat facebook-sivuasi?
ja odotat että joku on kommentoinut päivitystäsi tai kuvaasi? ehkä satoja kertoja? kyllä tästä paskasta pitää päästä eroon! nyt rintamaan ja vierotuskuurille. minä voin auttaa!
Kommentit (15)
Käyn silloin tällöin päivän aikana lukemassa muiden ja ryhmien päivityksiä. Mukavaa jos joku tykkää joskus omista päivityksistäni, jollei niin ei se päivää pilaa kuitenkaan.
Nyt helteillä päivitän profiilikuvaani tekstein ”tällainene meikitön narurelle vaan” - tosi kiva saada yksinhuoltajana miesten huomiota.
0-1 krt pv, nyt kesällä nolla. Kesä on liian kreisiä aikaa somettamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on se?
Vierailija kirjoitti:
Nyt helteillä päivitän profiilikuvaani tekstein ”tällainene meikitön narurelle vaan” - tosi kiva saada yksinhuoltajana miesten huomiota.
Susta tykkää yleensä ne työpaikan (tai entisten!) setämiespukit? Itse rumia ja kotona kulahtanut vaimo?
Kiihotutko huomiosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on se?
Tuli joskus 2009 hommattua. On mulla laskettelusukset ja nyrkkeilysäkkikin, vaikka en enää laskettele tai kuntonyrkkeile.
itseäni ärsyttää kaikki jotka painaa kommennteihini sen typerän "tykkkäää"-napin, ne on niin turhia ja luulet että joku on kommentoinut jotain asiaasi mutta se olikin tykkäys- pitäs lopettaa nuo tykkkäys-jutut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta tykkää yleensä ne työpaikan (tai entisten!) setämiespukit? Itse rumia ja kotona kulahtanut vaimo?
Kiihotutko huomiosta?
Kyllä. Jokainen kiihottuu - siksihän profiilikuvaa vaihdetaan. Tollane muka-luonnollinen kuva johon murteella tekstiä vetoaa junttimiehiin. Mulla on jo sen verran ikää etten poseeraamisella niin erotu. Yksinhuoltajalla on kuule rankkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihotutko huomiosta?
Kyllä. Jokainen kiihottuu - siksihän profiilikuvaa vaihdetaan. Tollane muka-luonnollinen kuva johon murteella tekstiä vetoaa junttimiehiin. Mulla on jo sen verran ikää etten poseeraamisella niin erotu. Yksinhuoltajalla on kuule rankkaa!
Teetkö niitä ”suoraan saunan jälkeen”- horohämäyksiä ukkomiehille? Ne puree kiimaisiin viisikymppisiin.
Käytän facea valokuva-albuminanu, haluannjakaa elämäni kaikille. Se on nykyaikaa!
Treffeille sillä kirjaudutaan. Moni sovellus sanookin "emme laita mitään seinällesi" ja mainostetaan kirjaudu fb:n avulla. Mutta kuinka monella on sinnekkin eri eri tilit.
....mulla ei ole...