Miksi ihmiset ei juo coca cola zeroa?
maku ihan sama kuin cociksessa, jossa on kai 500 kcal per litra, kun cosi zerossa vain muuta kcal
Kommentit (45)
Koska ne meni muuttamaan sitä respetiä... Join zeroa nimenomaan koska en tykännyt normikolasta
Mä juon. Oikeastaan mieluummin kuin Pepsi Maxia. Pepsi Max on laimeampaa.
Minä juon, ja uuniperunoita syön! terv. Matti
Koska makeutusaineet on saatanasta.
En juo mitään limuja, hyi helvetti.
Toista kertaa vaan moni enään osta.
Vierailija kirjoitti:
Minä juon, ja uuniperunoita syön! terv. Matti
Mutta miten onnistuu Tsingis-kaanin tanssiminen selvin päin?
Join kaksi kertaa, kun oikea oli loppu, molempien kertojen jälkeen kurkussa alkoi polttaa niin, että en koskaan enää koske zeroon! Olen varmaan allerginen jollekin lisäaineelle tai sitten zero on myrkkyä.
En juo kumpaakaan, koska haluan pitää hampaat suussa. Harvoin kun juon niin kevytversion valitsen. Makeutusaineet ei ole terveellisiä, joten jatkuvaan käyttöön en suosittelisi sinullekaan.
Minä juon Xtra Colaa, ihan riittävän hyvää mutta halpaa. Paremman makuista kuin Siti.
Koska vaikka ne miten mainostaisi "sama maku", niin maku ei todellakaan ole sama kuin sokerillisissa. Aina on se vastenmielinen tekosokerin jälkimaku.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on vielä hirveämmän makuista kuin cota-cola.
Cota-cola on citysaamelaisen perheyrityksen virvoitusjuomamerkki.
Ei Suomessa juoda kolaa Amerikan malliin, joten ei tarvi olla huolissaan kaloreista.
Siihen joutuu laittamaan niin paljon kossua sekaan ennen kuin se on juotavaa, että sitten sitä ei voi enää kutsua coca-cola zeroksi.
En juo koskaan mitään cola-juomia, tulee jotenkin yskänlääke mieleen jo hajusta.
Koska se on vielä hirveämmän makuista kuin cota-cola.