Mies! Onko tällä naisella hyvä kroppa?
Siis tällä Aililla, 58-vee: https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201807202201086448_we.shtml
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
On sulla AP ihan hyvä kroppa, mutta ei mun makuun.
Sori, mutta et tiedä minkälainen kroppa mulla on ja olen Ailia vuosikymmeniä nuorempi.
-ap
On sillä kroppa tosi hyvässä kunnossa.
Kuulunee ikäluokassaan parhaimpaan desiiliin vartalon suhteen.
Liian laiha mun makuun. Saisi olla enemmän lihaksia
On hyvä. Tasapainoinen ja vaikka hoikka niin pehmeä eikä luinen kuten monilla tuon ikäisillä.
T. Nainen 52v
Kuvan nainen on varmaan todella lyhyt, sillä hän näyttää "ennen"-kuvassa isommalta kuin 78-kiloiselta ja "jälkeen"-kuvassa isommalta kuin 49-kiloiselta. Tosi hyvät geenit täytyy olla, että on onnistunut laihduttamaan niin, että kroppa näyttää kiinteältä. Tuossa iässä luulisi 30 kilon pudotuksen näkyvän löysänä ihona. Myös se, että selluliitit lähtivät, kertoo tosi hyvästä aineenvaihdunnasta. Kaikilta ei selluliitti lähde, vaikka söisi kuinka terveellisesti. Hyvän näköinen lopputulos kyllä!
Parempi kuin monella 25v naisella 👍
Oikein näppärän näköinen mummeli,oikein GILF
On. Ja kuvissa esiintyvä nainen on varmasti tosi riemuissaan kun se ruoditaan ja arvostellaan ja haukutaan täälläkin.
Hyvä kroppa vaikka olisi minkä ikäisellä nuorella tai aikuisella.
Ihan jees, tosin tuo vetää vatsaa sisään vartalokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
On. Ja kuvissa esiintyvä nainen on varmasti tosi riemuissaan kun se ruoditaan ja arvostellaan ja haukutaan täälläkin.
Täh? Kuka on haukkunut? Luetko ylipäätänsä näitä kommentteja; täällähän ylistetään maasta taivaisin tuo kroppa.
On, ja kasvoiltaankin ikäistään paljon nuoremman näköinen. Hämmästyttävää.
Kyllä on photoshoppi käynyt kuumana.
No ei huono kroppa 58veeksi ollenkaan.
Mutten siitä huolimatta koskisi pitkällä kepakollakaan sen ikäiseen joka ottaa teinipissisbikiniselfeita. Ei ole kaikki muumit laaksossa.
m47
On sulla AP ihan hyvä kroppa, mutta ei mun makuun.