En saanut Henk.koht.avustajan työtä..
Tunnen itseni aika huonoksi.. Työ johon ei edes tarvita koulutusta niin en edes pääse.. Hain firmalle töihin ja avoimia paikkoja oli 12..
Kommentit (16)
Vittu sä olet surkea. Onneksi et päässyt ois ollu asiakkailla kamalat olot.
Pääsitkö kuitenkin haastatteluun? Jos pääsit, mikä siellä meni pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Pääsitkö kuitenkin haastatteluun? Jos pääsit, mikä siellä meni pieleen?
Olin haastattelussa. Haastattelija kuitenkin vaikutti siltä että ei edes kiinnosta, tuli vähän epävarma olo. Haastattelija haukotteli kokoajan ja mä mietin vain että ei sitä kiinnosta ollenkaan. Itsevarmuus vain hävisi.
Avustajaksi pääsee kuka vaan... Ehkä ala ei ole vain sinua varten.
Aika paska saat kyllä olla jos et tota paikkaa saanut..
Kiitä onneasi. Et kestäisi siinä työssä.
No jos nyt vaan kävi niin ettet ollut tämän yhden rekrytoijan mielestä sopiva tai muut hakijat olivat jollain tapaa soveltuvampia? Voit jatkaa hakemista toisille firmoille ja suoraan avustettaville. Jos osaat olla normaalin ystävällinen ja toimia kutakuinkin ohjeiden mukaan niin luulisi tärppäävän jossain vaiheessa. Muista kuitenkin jäädä vain sellaiseen paikkaan, jossa sinulla on hyvä olla.
Eilen oli ensimmäinen päivä työssä loman jälkeen. Aamupäivän silitin stanallisessa pätsissä pyykkejä ja sitten neljä tuntia vaellettiin asfalttiteitä pitkin. Meinasi päästä itku kun vihdoin pääsin kotiin tuulettimen viereen.
Etsi isellesi jokin helpompi työ.
T. henk.koht.avustaja
Minäkään en päässyt, olen kolmen lapsen äiti ja lähäri. Mummo huusi puhelimessa kurkku suorana kun en tiennyt että istuu pyörätuolissa. Työnhakuilmoituksessa tätä ei oltu suoraan mainittu, vain että tarvitsee apua päivittäisissä toimissa ja kaupassa käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en päässyt, olen kolmen lapsen äiti ja lähäri. Mummo huusi puhelimessa kurkku suorana kun en tiennyt että istuu pyörätuolissa. Työnhakuilmoituksessa tätä ei oltu suoraan mainittu, vain että tarvitsee apua päivittäisissä toimissa ja kaupassa käynnissä.
Ole iloinen ettet päässyt, ne mummot ei kuule huuda pelkästään siellä puhelimessa....
Älä sure. Mielummin työttömänä kuin henk.koht.avustajana. Ja ihan oikeasti olen tätä mieltä. Ihan uskomatonta orjuuttamista, nöyryyttämistä, hyppyyttämistä, halveksuntaa, juoksuttamista, haukkujen kuuntelua ja tilanteesta riippuen sinun pitäisi olla valmiudessa töihin kun avustettavastasi tuntuu siltä. Toki hyviäkin kokemuksia on joilain harvoilla.