sanokaa mikä vartalonmuoto näillä mitoilla minulla on?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Possu
kuka viitsii sanoa noin tuntemattomalle edes anonyymisti. Aika ilkeä olet!!!!
ap
Läski
Alaluokkana isoperseinen läski
Pehmeä suora tai päärynä, hartioiden mallista riippuen. Jos rinnan ja lantion ero tuon kokoisella ihmisellä on 10 cm, ei alavartalo välttämättä näytä kovinkaan korostuneelta.
Mutta hoikempana sama vartalo saattaisi olla tiimalasi, pehmeä suora, suora tai päärynä.
Sinulla kilot keskittyvät vartalon keski- ja alaosaan. Sinulla on timantinmuotoinen vartalo. Lähde: color me beautiful, pukeutumis-ja tyyliopas suurenmoisille naisille.
Olen hirveä mutta kommentit naurattaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Läski
Alaluokkana isoperseinen läski
Äläs ny. Onhan mulla rinnat ja mahaakin. 😀
Pehmeän suora todennäköisesti. Ainakinn yhdessä tyylikirjassa joka mulla on, siihen on rajana min 20 cm lantiota kapeampi vyötärö. Tiimalasille vaadittiin 30 cm eroa.
Et ole hirveä. Pukeutumistyyli vaan kuntoon.
Kolmio eli triangle näillä mitoilla. Vaikea sanoa sen tarkemmin näkemättä.
Jos olkapääsi ovat kapeat ja luisut, ja ylävartalo luustollisesti selkeästi kapeampi alavartaloa, niin päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olkapääsi ovat kapeat ja luisut, ja ylävartalo luustollisesti selkeästi kapeampi alavartaloa, niin päärynä.
hartiat samassa linjassa lantion kanssa, ovatko luisut?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hartiat samassa linjassa lantion kanssa, ovatko luisut?
ap
Jos hartiat ovat samassa linjassa lantion kanssa, olisit hoikempana todella atleettinen kärkikolmio. Nyt pehmeä suora.
Possu