Eikö nykypäivän naiset halua enää sitoutua?
Tuntuu että monet naiset 18-30v eivät haluaa enää sitoutua mieheen ollenkaan. Aina etsitään vain sitä parempaa ja parempaa, ikinä ei olla tyytyväisiä siihen että se yksi voisi olla ihan hyvä
Kommentit (78)
Hyvä niin, jos sillä jää nämä nelikymppisenä tulevat kriisit vähemmälle, kun se kriisi yleensä kohdistuu läheisille vielä rajummin.
Ei nykymiehet ole sitoutumiskelpoisia.
Nykypäivänä pariutuminen on liian helppoa naisille. Tinderistä nainen saa valikoimalla valikoida juuri niitä toinen toistaan täydellisempiä mallimieslentäjäastronauttikirurgilääkärijuristimiehiä.
Ei ole kyse siitä etttä etsisi parempaa vaan ihan siitä mitä otsikossa sakottaa eli ei haluta välttämättä tuossa iässä vielä sitoutua kun on opiskelu ja uran tekeminen vielä kesken.
En usko että kukaan sanoo ei jos vastaan tulee se itselleen juuri sopiva. Sitä vaan ei koeta tarpeelliseksi etsimällä etsiä.
Haluaisin mutta yksikään mies kehen ihastun, ei ihastu minuun. En halua seurustella vain siksi että mulla olis joku. Mielummin olen yksin kuin suhteessa jonkun miehen kanssa jota kohtaan mulla ei ole minkäänlaisia tunteita. N29
Ei varmaan sattumaa että homma alkoi nopeasti menemään tällaiseksi kun intternetti yleistyi. Naiset havaitsi, että vau miten kysyttyjä he ovat ja kaikki miehet himoitsee, mikäs siinä ollessa. Aivan netin alkuaikoina ei ollut tällaisellakaan nörtillä mitään vaikeuksia päästä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mutta yksikään mies kehen ihastun, ei ihastu minuun. En halua seurustella vain siksi että mulla olis joku. Mielummin olen yksin kuin suhteessa jonkun miehen kanssa jota kohtaan mulla ei ole minkäänlaisia tunteita. N29
Milloin olet viimekksi olut ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sattumaa että homma alkoi nopeasti menemään tällaiseksi kun intternetti yleistyi. Naiset havaitsi, että vau miten kysyttyjä he ovat ja kaikki miehet himoitsee, mikäs siinä ollessa. Aivan netin alkuaikoina ei ollut tällaisellakaan nörtillä mitään vaikeuksia päästä treffeille.
Olisiko syys enemmin suorituskeskeisessä kulttuurissa jossa opiskellaan pidempään ja kaiken pitää olla valmista ennen kuin "saa" tehdä lapsia tähän yhteiskuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Tuntuu ihan selkeästi siltä että vuosi vuodelta naisten kriteerit vain kovenee.
Ennen annettiin tilaisuuksia tavismiehille paljon enemmän, nykyään valikoidaan pinnallisemmilla kriteereillä.
Koska ketju menee taas siihen niin ei et saa instabebeltä seksiä vaikka kuinka uhkaisit yhteiskuntarauhan tuhoutimisella.
Mua taas ei kiinnosta sitoutua naiseen. Käyn ns paskaduunissa, juon kalsareissa kaljaa ja soittelen kitaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet viimekksi olut ihastunut?
Tälläkin hetkellä. Viimeksi laitoin miehelle viestin pääsiäisenä, ei vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et sitten ole nyt parisuhteessa jonkun kanssa niistä treffaamistasi naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Tuntuu ihan selkeästi siltä että vuosi vuodelta naisten kriteerit vain kovenee.
Ennen annettiin tilaisuuksia tavismiehille paljon enemmän, nykyään valikoidaan pinnallisemmilla kriteereillä.
Sinusta vain on tullut vanha eikä ne nuoret naiset halua sinua enää.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että monet naiset 18-30v eivät haluaa enää sitoutua mieheen ollenkaan. Aina etsitään vain sitä parempaa ja parempaa, ikinä ei olla tyytyväisiä siihen että se yksi voisi olla ihan hyvä
So?
En ole samaa mieltä. Näen ympärilläni aivan toisenlaista menoa. Esim. tyttäreni ja tämän paras kaveri ovat seurustelleet ensimmäisten poikakavereidensa kanssa jo vuosia. Yksi tyttären entinen luokkakaveri taisi aloittaa seurustelun aviomiehensä kanssa joskus yläasteella. Suurin osa tyttären entisistä luokkakavereista on parisuhteessa ja heillä on jo lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niin, jos sillä jää nämä nelikymppisenä tulevat kriisit vähemmälle, kun se kriisi yleensä kohdistuu läheisille vielä rajummin.
Jää kyllä lapset hankkimatta, jos noin kauan odottaa eli 40v. asti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten naisten uramahdollisuudet ja palkkataso ovat nousseet ja toisaalta parisuhteen "saaminen" ei ole enää normi vaan sinkkuna eläminen on yhä hyväksyttävämpää -> naiset eivät enää halua parisuhdetta elleivät saa siltä selkeästi enemmän kuin vaan sen että ylipäätään on parisuhde ja jonkinlainen taloudellinen turva sen myötä.
Ei kenelläkään ole mitään luojan suomaa oikeutta mihinkään ihmissuhteeseen vain siksi, että täyttää jotkut ihmisyyden minimivaatimukset (tyyliin ei ole väkivaltainen alkoholisti, elämänhallinta kunnossa).
Ei kai tuo tarkoita ettei halua sitoutua, vaan ettei ole löytynyt sopivaa.