Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän kissa kaveeraa ketun kanssa!

Vierailija
24.07.2018 |

Tuolla ne istuu pellolla nenät vastakkain. Ollaan haettu kissa välillä pois, mutta sinnehän se kiireellä lähtee takaisin. Aivan kuin pyörisivät kimpassa. Mikä ihmeen soppari niillä voi olla? Ja ihan oikeasti, istuskelevat yhdessä ja vaanivat myyriä. Kissa tottunut koiraan, voiko se vaikuttaa? Ihme järjestely kuitenkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana 😁 ota kuva, voitat sillä jonkun kilpailun.

Vierailija
2/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana 😁 ota kuva, voitat sillä jonkun kilpailun.

Juu, täytyykin koittaa käydä nappaamassa. Kettukaan ei aina heti lähde karkuun, joten saattaisi kuvan keretä ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa tappeli ketun kanssa nuorempana. Se kettu katosi lopulta. Aina oli jossain hampaan jäljet. Eriskummallista että kissasi tulee ketun kanssa toimeen. Ketulla on ilmeisesti hyvin ruokaa sillä seudulla. Normaalisti se yrittäisi haastaa kissaa, josko saisi hengiltä. Usein kettu ei saa kissaa, mutta nuoren kokemattoman kissan voi saadakin.

Vierailija
4/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kissa tappeli ketun kanssa nuorempana. Se kettu katosi lopulta. Aina oli jossain hampaan jäljet. Eriskummallista että kissasi tulee ketun kanssa toimeen. Ketulla on ilmeisesti hyvin ruokaa sillä seudulla. Normaalisti se yrittäisi haastaa kissaa, josko saisi hengiltä. Usein kettu ei saa kissaa, mutta nuoren kokemattoman kissan voi saadakin.

Niinpä, olin alkuun, ja olen edelleenkin kauhuissani kun huomasin että kulkevat peräkkäin. Tiedän että kettu ottaa kissan hengiltä jos hyvä väli sattuu. Kuitenkin eilen taas huomasin ne pellolla vierekkäin istumassa kun olin lenkillä. Koira rupesi ärhentämään kettua niin lähti karkuun, kissa tietty jäi. Kissalla vielä kilikello kaulassa niin tokkopa saa kunnolla myyriä kiinni. En tiä, mutta ihme juttu.

Vierailija
5/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanat:)

Vierailija
6/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kettu ei vaikuta pitävän kissaa ruokana eikä näytä kapiselta, antaisin niiden olla. Ehkä olen katsonut lapsena liikaa Topia ja Tessua. 

Vierailija
7/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla nuori kettu.

Vierailija
8/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla nuori kettu.

On nuori, selvästikin. Siis ainakin ulkonäöstä näin pääteltiin. Eikä ole kapinen, muuten touhu loppuisi alkuunsa, sehän tarttuu.

Vierailija
9/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kettu ei vaikuta pitävän kissaa ruokana eikä näytä kapiselta, antaisin niiden olla. Ehkä olen katsonut lapsena liikaa Topia ja Tessua. 

No sama! :D Toivon todella ettei tässä käy vielä huonosti.

Vierailija
10/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla nuori kettu.

On nuori, selvästikin. Siis ainakin ulkonäöstä näin pääteltiin. Eikä ole kapinen, muuten touhu loppuisi alkuunsa, sehän tarttuu.

Eihän sitä tiedä jos ketulla onkin kapi, mutta ei vielä pahimman laatuisena.

Vierailija
11/11 |
24.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat ku ovat kavereita 😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi