Seurustelu tyhmän miehen kanssa
Jätkä ei edes tiedä Luikkari laukkujen hintoja tai tiedä mitään tamponeista. Mä saletisti jätän sen. En enää jaksa!
Kommentit (12)
Voitkin sitten tulla nuuskimaan mun p.e.r.s.r.e.i.k.ä.ä. ajelin sen juuri. Tuoksuu myös hyvältä, vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö itse auton alumiinivanteiden hintoja tai tiedätkö mitään virveleistä?
t. nainen
Tottakai tiedän. Ihan tyhmä kysymys.
Mikä on luikkarilaukku?! Liukuvoiteen kantamiseen tarkoitettu?
Entä jos se tietääkin sillan rakenteiden mitoituksen periaatteet sekä osaa derivoida?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä mun mies? Voi ei!
Milla 32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä mun mies? Voi ei!
Alahan tulla makuuhuoneseen...
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se tietääkin sillan rakenteiden mitoituksen periaatteet sekä osaa derivoida?
Niin? Kiva että tiedät.
Milla 32 kirjoitti:
Jätkä ei edes tiedä Luikkari laukkujen hintoja tai tiedä mitään tamponeista. Mä saletisti jätän sen. En enää jaksa!
Ymmärrän, että näillä helteillä tekee mieli provoilla, mutta yritä edes. Ensinnäkin jätä tuo saletisti -sana pois, sitä käytettiin viimeksi irc-galleriassa ennen 2010-lukua. Toiseksi yritä ens kerralla keksiä hieman uskottavampi juttu, kuin laukku. Jne. Koita nyt näillä lähteä liikkeelle, muutakin parannettavaa löytyy kyllä.
Minä en tiedä mikä on "luikkarilaukku" ja olen nainen. Kenties ei ole kyse siitä mies vastaan nainen asettelusta, vaan yksilöiden sanavarastosta ja sen käytöstä. Opetelkaa yhteinen kieli.
Vierailija kirjoitti:
Milla 32 kirjoitti:
Ymmärrän, että näillä helteillä tekee mieli provoilla, mutta yritä edes. Ensinnäkin jätä tuo saletisti -sana pois, sitä käytettiin viimeksi irc-galleriassa ennen 2010-lukua. Toiseksi yritä ens kerralla keksiä hieman uskottavampi juttu, kuin laukku. Jne. Koita nyt näillä lähteä liikkeelle, muutakin parannettavaa löytyy kyllä.
Onneks mä en seukkaa sun kanssa. :( Mä taidan syödä nyt ruikkarii ja raikkuu.
Tiedätkö itse auton alumiinivanteiden hintoja tai tiedätkö mitään virveleistä?
t. nainen