Minkälainen ihminen ei osaa itse tehdä palvelinta ja asentaa sinne OwnCloud?
Keskustelua ihmisistä, joilla on peukalo keskellä kämmentä.
Kommentit (14)
Niitä on paljon vähemmän kuin kaltaisiasi tyhmien kyselijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja ADSL:n takanahan tuollaista onkin oikein mukavaa pitää, lähdet mihinkään ja tarvitset jotain sieltä niin odotellaan, odotellaan, odotellaan ja odotellaan, valokaapeleita ei nykyäänkään ole vielä juuri missään.
ADSL:ssä on megainen kaista ulospäin. Mitä vikaa siinä on?
Ap, sellanen normaali end user jonka ei tarvitse tietää noista mitään.
Säälittävää pätemistä jollain alkeellisella tietotaidolla.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää pätemistä jollain alkeellisella tietotaidolla.
Tämä on vielä pientä verrattuna siihen että pilkkaa muita kun ei osaa käyttää snipperiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ADSL:n takanahan tuollaista onkin oikein mukavaa pitää, lähdet mihinkään ja tarvitset jotain sieltä niin odotellaan, odotellaan, odotellaan ja odotellaan, valokaapeleita ei nykyäänkään ole vielä juuri missään.
No se kun eihän se riitä tänä päivänä mihinkään. Ja siihen itseasiassa Annex M:llä saa 2-3 megaa, isot operaattorit ei kuluttajille tällaista myy mutta esim. itse olen saanut vielä olemassaolevalta pienemmältä operaattorilta tuon Annex M:n puhuttua käyttöön ulospäin menee 2 megaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se kun eihän se riitä tänä päivänä mihinkään. Ja siihen itseasiassa Annex M:llä saa 2-3 megaa, isot operaattorit ei kuluttajille tällaista myy mutta esim. itse olen saanut vielä olemassaolevalta pienemmältä operaattorilta tuon Annex M:n puhuttua käyttöön ulospäin menee 2 megaa.
Mitä kivikautisia yhteyksiä te oikein käytätte?
Varmaan samanlaiset ihmiset, jotka eivät osaa käyttää ja taivuttaa vieraskielisiä lauseita otsikoissaan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kivikautisia yhteyksiä te oikein käytätte?
No parasta mitä tähän osoitteeseen on tarjolla. ADSL-linja 20/2 megaa ja enempää ei saa, kaapeli-TV koaksiaali tulee toki taloon ja kyseessä on kuitusaatavuusaluekin vieläpä suhteellisen edullisin hinnoin mutta eipä ole tähän taloon otettu näitä liittymiä.
En tiedä miksi, ilmeisesti vuokranantaja ei ole halunnut panostaa liittymiin kun asukkaat pärjänneet ADSL:llä ja varmaan moni nykyään 4G:llä, joka on kyllä käytännössä käyttökelvottoman hidas erityisesti iltaisin mitä on tullut kokeiltua speedtestiä puhelimella.
Tietotekniikan ekspertti naureskelee, kun tavis ei osaa hänen ammattitermejään ja sitten kyselee marttojen sivuilla, miten teevesi keitetään...