Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ei osaa itse tehdä palvelinta ja asentaa sinne OwnCloud?

Vierailija
23.07.2018 |

Keskustelua ihmisistä, joilla on peukalo keskellä kämmentä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ADSL:n takanahan tuollaista onkin oikein mukavaa pitää, lähdet mihinkään ja tarvitset jotain sieltä niin odotellaan, odotellaan, odotellaan ja odotellaan, valokaapeleita ei nykyäänkään ole vielä juuri missään.

Vierailija
2/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

about 99 % ihmisistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon vähemmän kuin kaltaisiasi tyhmien kyselijöitä.

Vierailija
4/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ADSL:n takanahan tuollaista onkin oikein mukavaa pitää, lähdet mihinkään ja tarvitset jotain sieltä niin odotellaan, odotellaan, odotellaan ja odotellaan, valokaapeleita ei nykyäänkään ole vielä juuri missään.

ADSL:ssä on megainen kaista ulospäin. Mitä vikaa siinä on?

Vierailija
5/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sellanen normaali end user jonka ei tarvitse tietää noista mitään.

Vierailija
6/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää pätemistä jollain alkeellisella tietotaidolla.

Vierailija
7/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää pätemistä jollain alkeellisella tietotaidolla.

Tämä on vielä pientä verrattuna siihen että pilkkaa muita kun ei osaa käyttää snipperiä.

Vierailija
8/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se kun eihän se riitä tänä päivänä mihinkään. Ja siihen itseasiassa Annex M:llä saa 2-3 megaa, isot operaattorit ei kuluttajille tällaista myy mutta esim. itse olen saanut vielä olemassaolevalta pienemmältä operaattorilta tuon Annex M:n puhuttua käyttöön ulospäin menee 2 megaa.

Vierailija
9/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttihullu heräsi taas henkiin.

Vierailija
10/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se kun eihän se riitä tänä päivänä mihinkään. Ja siihen itseasiassa Annex M:llä saa 2-3 megaa, isot operaattorit ei kuluttajille tällaista myy mutta esim. itse olen saanut vielä olemassaolevalta pienemmältä operaattorilta tuon Annex M:n puhuttua käyttöön ulospäin menee 2 megaa.

Mitä kivikautisia yhteyksiä te oikein käytätte?

Vierailija
11/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samanlaiset ihmiset, jotka eivät osaa käyttää ja taivuttaa vieraskielisiä lauseita otsikoissaan oikein.

Vierailija
12/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka ei tarvitse? 

Vierailija
13/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kivikautisia yhteyksiä te oikein käytätte?

No parasta mitä tähän osoitteeseen on tarjolla. ADSL-linja 20/2 megaa ja enempää ei saa, kaapeli-TV koaksiaali tulee toki taloon ja kyseessä on kuitusaatavuusaluekin vieläpä suhteellisen edullisin hinnoin mutta eipä ole tähän taloon otettu näitä liittymiä.

En tiedä miksi, ilmeisesti vuokranantaja ei ole halunnut panostaa liittymiin kun asukkaat pärjänneet ADSL:llä ja varmaan moni nykyään 4G:llä, joka on kyllä käytännössä käyttökelvottoman hidas erityisesti iltaisin mitä on tullut kokeiltua speedtestiä puhelimella.

Vierailija
14/14 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietotekniikan ekspertti naureskelee, kun tavis ei osaa hänen ammattitermejään ja sitten kyselee marttojen sivuilla, miten teevesi keitetään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä