Paljonko maksaisit hyvistä lenkkareista?
Mä maksoin tänään 149 euroa. Musta oli sika kalliit, mutta on ne hyvätkin.
Ja en ole mikään himo urheilija. Pääasiassa teen pitkiä kävelylenkkejä 4 kertaa viikossa.
Kommentit (11)
Ehdoton maksimi 100 euroa, vaikka muuten kenkäfriikki olenkin. Mieluummin ostan 170 euron saappaat kuin laitan sen summan urheilutossuihin...
vaikka ostinkin eilen 260¿ saappaat. Lenkkeilen 4 kertaa viikossa.
mut tällä viikolla ostin 300 euron saappaat....ihanat ne on sitä ei voi kieltää ja varaa niihin on et ei kukaan voi arvostella..
Viimeks ostin Mammuttimarkkinoilta Asicsin mustat lasten lenkkarit. Maksoi vain 5 euroa (norm kai 39,90e). Mutta on kyllä tosi makeet :)
maksaa 85 ja se alkaa olla maksimi mulle.
stella80:
Viimeks ostin Mammuttimarkkinoilta Asicsin mustat lasten lenkkarit. Maksoi vain 5 euroa (norm kai 39,90e). Mutta on kyllä tosi makeet :)
etten enää maksa yli 50 euroa.
Edellisvuoden huippumalleja voidaan myydä alle 30 euronkin hintaan, eikä eroa tämänvuotiseen huippumalliin ole ehkä kuin väri...
Kunnon kävelykengät saakin sitten maksaa paljon enemmän, koska niillä käyttöä hoidettuna paljon kauemmin.
Itselle juuh, ostin 37 kokoiset. niitä taisi olla 33-39 kokoisia. Eikä edes näytä lapsellisilta, lehdessä oli mainos samanlaisista aikuisten kengistä jossain urheilukaupossa, siellä ovh tais olla 59,90e.
hyvät aikuiset ostako lasten kenkiä vaikka mahtuvatkin. Väärän kokoinen lesti, tulee jalat kipeeksi ja vaivaisenluita. t aikuinen 36 vuotta ja kengän koko
Joskus olen tehnyt poistomyynnistä hyviä löytöjä, esim. syksyllä ovat myyneet kevään malleja jopa alle puoleen hintaan!