Mihin aikaan toisesta pankista Osuuspankkiin tullut tilisiirto näkyy OP tilillä?
Huomenna siis pitäisi maksun näkyä, mutta osaako joku sanoa mihin aikaan näkyy vai vaihteleeko se?
Olisin erittäin kiitollinen vastauksista, toisi mielenrauhaa... nimim. Neljäs päivä menossa syömättä. 😩
Kommentit (12)
Mitä ihmettä, eikö sen pitäisi instana näkyä? Ainakin Danskessa näkyy kun olen laittanut omalle lapselle rahaa.
Joskus kolmen-neljän aikaan aamuyöllä.
Kiitos vastauksista. Hallelujah jos näkyy aamuyöstä!✌️🌸
Eikä oo näkynyt tähän mennessä instana, ei. Maksajan pankista kyllä kerrottiin, että saattaa näkyä jo tänään mutta viimeistään huomenna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, eikö sen pitäisi instana näkyä? Ainakin Danskessa näkyy kun olen laittanut omalle lapselle rahaa.
Siis Dansken tililtä Dansken tilille vai?
Aamuyöllä viiden maissa.
T. Osuuspankin täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo
Niin, eli siirsit saman pankin sisällä, jolloin siirto näkyykin heti. Ap kysyi milloin toisesta pankista tehty siirto näkyy.
Kyllä minulla on aina näkynyt samana päivänä, yleensä mennyt puoli tuntia-2h. Olen tosin aina siirtänyt rahan ennen puoltapäivää, sekin voi kai vaikuttaa.
Pureskele kynsiäsi pahimpaan nälkään.