Haluan naisen, jonka voin ottaa syliin ja jota voin helliä ja hemmotella
Kommentit (20)
Miehen käsitys syliinottamisesta, hellimisestä ja hemmottelusta poikkeaa niin paljon naisen käsityksestä, että eipä ihme, ettei löydy tarjokkaita. Miehen "rakastelu" = rajua bdsm-pahoinpitelyä.
Mun mies kun olis hellinyt ja lisäksi halunnut seksiä ja vielä hoitanu omat sotkunsa itse, niin avot ❤
Mutta hellyyttä ei saanut millään, seksiäkin harvoin ja ilman esileikkejä. Vatkas mun jalkojen väliä ja lykki 5min ees-taas ja missä se tunne rakkaus ja rakastelu oli, ei niin missään, sit kun mua ei enää tollanen Paska seksi kiinnostunu nii Johan äijä itkee kun olen jättämässä ja vihaan häntä. Just,montako vuotta äijä tarvii sisäistääkseen muutaman asian??
Sit vielä jätti kun ei kestänyt :D , ite torju mua vuosia,
no Miehet nyt on kusipäitä, ei voi mitään
Vierailija kirjoitti:
Ok.
N 66, 186/215 (lihaksikas)
Mitä mittoja nämä ovat??
Eiköhän ihan merkittävä osa naisista halua miehen, joka ottaa syliin ja hellii ja hemmottelee. Usein kuitenkin se valuu siihen, että mies ei jaksa sitä enää alkuhuuman jälkeen vaan turtuu odottamaan naisen tarjoamia palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Mitä mittoja nämä ovat??
Eiköhän ihan merkittävä osa naisista halua miehen, joka ottaa syliin ja hellii ja hemmottelee. Usein kuitenkin se valuu siihen, että mies ei jaksa sitä enää alkuhuuman jälkeen vaan turtuu odottamaan naisen tarjoamia palveluita.
Ikä, pituus ja paino, tietenkin. Minulla on lihaksikas vartalo, kuten hyvin monilla miehillä, vaikka olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Mitä mittoja nämä ovat??
66 v. nainen antautui ap:n hellittäväksi. 186 cm ja 215 kiloa :)
Mun mies rakastaa hemmotella ja helliä ja sylitellä mua mielin määrin. En tiennytkään, että joku voi pitää siitä niin paljon.
Ok. Ja miksi kuvittelet, että halusi on niin merkittävä asia, että siitä kannattaa tehdä avaus keskustelupalstalle? Syy, miksi itse avasin ketjun oli, että kuvittelin sen sisältävän viestin. Oletin, että kerrot jostain kokemuksestasi, jossa tuo tarpeesi ei täyttynyt, ja kysyt neuvoja tai pyydät ohjeita kuinka seuraavalla kerralla välttyä pettymykseltä, mutta ei. Pelkkä yhden ihmisen halu ja siinä koko viestin sisältö.
Minä haluan maailmanympärimatkan.
N55
Vaikutat kilttimieheltä.
Saat vastakaikua vain sen kokoisilta naisilta joita et hirviä ottaa syliin.
Ota koira.