Rasittava kaveri, miten viilentää välit pikkuhiljaa?
Tällainen ongelma siis nyt. Ihan mielettömän ärsyttävä kaveri, tiedän että ainakin asperger on diagnosoitu hänellä mutta varmaan on jotain muutakin ongelmaa. Sen lisäksi että hän pitää monologeja tylsistä aiheista jatkuvasti eikä hyväksy erilaisia mielipiteitä, hän myös korostaa koko ajan olevansa keskivertoa älykkäämpi, vähättelee minua, on sovinistinen, korostaa itseään ja kehuu aina kuinka nöyrä ja kiltti on... en jaksa. keskustelu kääntyy aina hänen mahtavaan älykkyyteensä ja siihen kuinka hän ajattelee hyvin laajasti ja syvällisesti kaikkea ja vain hänen ajatuksensa ja mielipiteet ovat oikeita ja muilla ei ole mitään väliä. Minä en tietenkään mitään tiedä hänen mielestään kun olen nainen.. miten pistän välit poikki tuollaisen kanssa?
Kommentit (10)
Joko kylmästi vaan katkaset välit tai anna samalla mitalla takaisin, jos vaikka heräis sympatiat miltä muista tuntuu jos jatkuvasti korostaa paremmuuttaan.
Kirjotteleeko se myös av:lle ja valittaa kun naiset eivät huoli sitä ? Kaverisi kuulostaa ihan yhdeltä palstapeikolta.
Ilmaise vain omat mielipiteesi selvästi. Kuulostaa siltä että kaverisi vain hakee "myötäilijää" enemmän kuin kaveria. Ja jätä vastaamatta yhteydenpito-puheluihin ja -teksteihin. Kyllä se siitä.
Miksi pikkuhiljaa? Estot vaan someen ja kännyyn etkä avaa ovea jos tulee kilkutteleen.
Niin, miksi pikkuhiljaa? Voit sanoa tyypille ihan suoraan, että hän ei kyllä ole sellainen ihmistyyppi ketä haluaisit kaverina pitää ja perustelet miksi.
Tyypillinen as-mies, kylmästi vaan välit poikki eikä sitä tarvitse hänelle erikseen perustella.
- Terveisin as-nainen
Lähetä kuva auton perävaloista ja auton rekkarissa lukee "u r asshole" tai lähtevästä laivasta, jonka nimi on tuo. Sitten vaan estot päälle.
Tuollaisille on turha selittää vuorovaikutustaidoista mitään, tai että kaikkien mielipiteet on yhtä arvokkaita. Vähän kuin narsistilla, sama vaikka suuttuisit kun et vaan hylkää. Mutta hän on hylännyt sinut jo päällepuhumisella, joten ei mitään selityksiä tarvi, kun vain jätät vastaamatta. Voit sanoa että ahdistut hänestä, mutta ei tarvi sanoa sitäkään. Loppu slut sille häiskälle.
Up...