Tapasin uuden miehen ja tuli heti tunne, että oltais tunnettu aina
Ootteko kokeneet tällaista? Kemiat vaan kohtasi heti. Meillä synkkasi älyttömän hyvin ja meillä on täysin samanlainen huumorintaju :D Ja seksuaalista vetovoimaa on vaikka millä mitalla! Minusta tuntuu, että tuo voisi olla se oikea. Jonka kanssa haluaisin tehdä myöhemmin lapsiakin... Jos se ei ole tuo, en usko että löydän enää ketään samanveroista. Jonkinlainen sielunkumppani kyseessä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on yksi neljästä rakastumiseen liittyvästä harhasta.
Lue lisää: Kaikki se rakkaus mikä sinulle kuuluu.Tietenkään ette tunne toisianne.
http://juhakemppinen.fi/kaikki_se_rakkaus_mika_sinulle_kuuluu
Narsistin kanssa on aina sama. Se on ovela lukemaan sinua ja vastaa tunteisiisi. Oikeasti se on tyhjä sisältä ja kun on saanut sinut valtaansa, alkaa nöyryyttäminen ja arvostelu. Sinun täytyy jatkaa hänen miellyttämistään sittenkin, kun hän ei enää vaivaudu yrittämäänkään sielunkumppanina olemista.
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mina koke suri rakkaus ja tunte sinua aina. Mina koke liikutus sina otta minua asuma, sina lainata raha.
AhmedRakastuneena
Jos tää nyt oli "sikahyvä läppä" mun kommenttiin, niin todettakoon että mun "ei-kantasuomalainen" on kyllä ihan Suomessa syntynyt ja omaa Suomen passin. Puhuu sujuvasti suomea, ruotsia ja englantia (ja itseasiassa opiskelee englantia yliopistolla).
No onhan hän sitten kantasuomalainen jos on Suomessa syntynyt. Täh?
Ollaan henkilökohtaisesti törmätty siihen, että häntä ei katsota kantasuomalaiseksi "rotunsa" perusteella. Ruskeat silmät ja pikimustat hiukset, molemmat vanhemmat alun perin muualta kuin Suomesta.
Miksi ihmeessä sä teet noin h*lvetinmoisen numeron kumppanisi etnisyydestä? Et kai vaan pidä jotain rotua parempana kuin toista?
Se on sinun isäsi.
Kyllä geenit tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mina koke suri rakkaus ja tunte sinua aina. Mina koke liikutus sina otta minua asuma, sina lainata raha.
AhmedRakastuneena
Jos tää nyt oli "sikahyvä läppä" mun kommenttiin, niin todettakoon että mun "ei-kantasuomalainen" on kyllä ihan Suomessa syntynyt ja omaa Suomen passin. Puhuu sujuvasti suomea, ruotsia ja englantia (ja itseasiassa opiskelee englantia yliopistolla).
Ollaan henkilökohtaisesti törmätty siihen, että häntä ei katsota kantasuomalaiseksi "rotunsa" perusteella. Ruskeat silmät ja pikimustat hiukset, molemmat vanhemmat alun perin muualta kuin Suomesta.
Miksi ihmeessä sä teet noin h*lvetinmoisen numeron kumppanisi etnisyydestä? Et kai vaan pidä jotain rotua parempana kuin toista?
En, mutta ollaan jo tässä liki parin vuoden yhdessäolon aikana todettu, että useat näyttävät pitävän yhtä rotua (kantasuomalaista) toista parempana. Kuten jo aiemmin sanoin, ilman tuota yhteensattumaa ei luultavasti oltaisi alettu seurustelemaan, sillä mulla oli aina (kulttuurieroista johtuva, tosin ennakkoluuloinen) preferenssi kantasuomalaisiin, about omanikäisiin miehiin. Siksi sen tässä erikseen mainitsin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AhmedRakastuneena
En, mutta ollaan jo tässä liki parin vuoden yhdessäolon aikana todettu, että useat näyttävät pitävän yhtä rotua (kantasuomalaista) toista parempana. Kuten jo aiemmin sanoin, ilman tuota yhteensattumaa ei luultavasti oltaisi alettu seurustelemaan, sillä mulla oli aina (kulttuurieroista johtuva, tosin ennakkoluuloinen) preferenssi kantasuomalaisiin, about omanikäisiin miehiin. Siksi sen tässä erikseen mainitsin. :)
Sittenhän oli hyvä, ettet törmännyt kantikseen! 😂😂😂
Vain yhteen naiseen tuntenut noin. Tai tunnen vieläkin ja yllättävän positiivisesti ajattelen mahdollisuuksistani vaikka ei tämä ole edennyt mihinkään. Vähän tuli takapakkia parista syystä, mutta nyt tuntuu että ollaan lähempänä sitä että uskallan lähestyä. Uskon kyllä, että tietää tunteeni.
Joskus käy noin - minä olen kohdannut pari ystävää tuolla tavoin. Heti vaan synkkaa todella hyvin, suurin piirtein tiedetään, mitä toinen ajattelee ja täydennämme toistemme lauseet.