Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset silmälasien sangat on nyt muotia?

Vierailija
23.07.2018 |

Olen keski-ikäinen nainen, millaisia laseja suosittelisit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset jotka  sopii kasvojen malliin. Yleisesti pyöreisiin kasvoihin kulmikkaammat lasit ja pyöreämpi malli kulmikkaamille kasvoille. Tai sanotaanko että riippuu mitä piirteitä haluaa itsestä sangoilla korostaa. Muodit ja trendit hittoon. Vaihtuvat vähän väliä. Minusta näkee liian monia kaduilla joilla on aivat liian raskaat kehykset suhteessa kasvoihin. Varsinkin hieman vanhemmilla naisilla on monesti hyvinkin suuria ja kirkasvärisiä kehyksiä ja ehkä luulevat että se tuo jonkinnäköistä ryhdikkyyttä kasvoihin.

Vierailija
2/5 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko sitten ostin uudet silmälasit ja totesin saman mitä optikkokin minulle eli, että nyt on enimmäkseen aika pyöreitä malleja kehyksissä.

No, löysin/mme kuitenkin minulle ei pyöreät kehykset, nyt vain odottelen milloin saan ne:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja näet ostamani kehykset Instrun sivulla kehysvalikoimissa, Vogue ja kehykset nro6 ylhäältä päin laskettuna.

Mallailin 3 -4 eri kehyksiä ja nuo olivat heittämällä kivoimman näköiset naamallani.

-2-

Vierailija
4/5 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sangat on kai suht kapeita, kehyksissä näkee paljon semmosia isoja, en tykkää.

Vierailija
5/5 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodit tulee ja menee, rillit kestää vuosia, jos ei kohella eikä näössä tapahdu merkittäviä muutoksia.