Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumalalla on suunnitelma elämällesi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jumalan Raamatussa antama tehtävä on spämmätä keskustelusivuille? Se on huonoa käytöstä.

Vierailija
2/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kohteliaimmin EI KIITOS.  Teen itse omat elämänsuunnitelmani, sikäli kun kovin paljoa suunnittelekaan. Pääpiirteet on selvillä joten selviän omillani.

Ja sitä paitsi en siedä ketään työntämään näppejään elämääni ja ratkaisuihini!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Jumalalla on suunnitelma jopa minunkin elämään, joka oon olllu pelkkä epäonnistuja luuseri koko elämän ajan.

Kun annoin elämän Jeesukselle, nii yhtäkkiä tajusin että todellakin, mun elämällä on suuri merkitys Jumalan suunnitelmissa.

On meinaa ihan mahtavaa päästä todistamaan ihmisille, että Jeesus todellakin elää!

En ois ite uskonut ikinä, että joskus uskaltaisin puhua ihan ventovieraille ihmisille.

Mutta Jumala muutti mut, ja niin muuten muuttaa suaki, jos vaan annat Hänelle siihen luvan.

Vierailija
4/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Jumalalla on suunnitelma jopa minunkin elämään, joka oon olllu pelkkä epäonnistuja luuseri koko elämän ajan.

Kun annoin elämän Jeesukselle, nii yhtäkkiä tajusin että todellakin, mun elämällä on suuri merkitys Jumalan suunnitelmissa.

On meinaa ihan mahtavaa päästä todistamaan ihmisille, että Jeesus todellakin elää!

En ois ite uskonut ikinä, että joskus uskaltaisin puhua ihan ventovieraille ihmisille.

Mutta Jumala muutti mut, ja niin muuten muuttaa suaki, jos vaan annat Hänelle siihen luvan.

Palstalla vihataan intohimoisesti feissaajia, mutta kukaan ei valita uskovaisista, jotka terrorisoivat kaupungilla.

Vierailija
5/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kerron että olet itse se jumala, ja siten vastuussa omasta elämästäsi :)

Vierailija
6/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ollu aika hirveä suunnitelma. Todennäköisesti jumala ei parempaan pysty kun pitää kattoa ku mun naapuri runkkaa, siksi nää suunnitelmat on monen kohdalla vähän juosten kustuja...

Vierailija
7/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suunnitelma oli minulle, joka sairastui vakavasti lasten ollessa pieniä? hä?

Vierailija
8/8 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja samaa porukkaa kuin ne jenkkireippaan oloiset nuoret naiset kaupungilla, jotka tulevat kysymään: "Hei, ootteko te kuullu, että Jumala rakastaa teitä"?

Olemme ihmetelleet, mikä porukka on liikkeellä ja tarttuuko joku tuohon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi