Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihallani on joku!

22.07.2018 |

Sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja kylmä hiki valuu selkää pitkin. Menin nukkumaan tunti sitten kun pihalta alkoi kuulua selviä rasahduksia! Sellaisia kuin joku isompikin otus (ihminen?) olisi siellä liikkunut. Odotin että ne loppuisivat mutta niin ei käynyt joten minun oli pakko mennä tarkistamaan tilanne vaikka pelottikin hirveästi. En ollut saada henkeä. Juuri kun avasin ovea, näin silmäkulmassani jonkun varjon. Olen siitä varma! No mitään siellä ei näkynyt metsästä päin vain kuului epämääräisiä, vaimeita ääniä. Sitten nekin loppuivat. Olin ovella hetken ja sitten menin takaisin nukkumaan. Sain jo melkein unen päästä kiinni kun havahduin saunan ikkunan kolkkaan. Sellaista ei kyllä tuuli aiheuta! En uskalla mennä katsomaan! Tärisen peiton alla kauhusta kankeana. Mies ja lapset tulevat vasta huomenna. Olen siis yksin mökillä. En varmaan sää unta koko yönä. Mitä voi tehdä? Lohduttakaa, rakkaat mammat! Sanokaa, että se on vain joku orava!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, vieläkö ap on hengissä kertomaan miten kävi?

Vierailija
22/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo jota aloittaja ei edes jaksanut viedä eteenpäin ja tehdä mielenkiintoisemmaksi.

Ei jatkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tän eilen illalla, jäin miettimään mikä oli. Joku eläin varmaan. Itteenikin joskus säikäyttänyt liiketunnistin ja ikkunoihin ja seiniin raapivat pensaat. Tosin kerran on ollut ihminenkin säikäyttämässä, soitin poliisit ja ukko vietiin ambulanssilla. Toivottavasti kaikki hyvin.

Vierailija
24/31 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla?

Vierailija
25/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole vieläkään tullut, alkaa jo olen vähän huono olo kun en ole syönyt ja juonut mitään.

Ap

Vierailija
26/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pihalla pensaan vieressä nukkuu joku mies siili kainalossa Miehellä on runsaat hiukset ja kroppa tanakka.

Vierailija
27/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Pasca vanha juttu jota joku mielikuvitukseton yrittää jatkaa.

Vierailija
28/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pihalla pensaan vieressä nukkuu joku mies siili kainalossa Miehellä on runsaat hiukset ja kroppa tanakka.

Mies on kuulemma sh.

Vierailija
29/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu, kirjan kannet kiinni jo! 0/5.

Vierailija
30/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tunne tuota siilimiestä?

Vierailija
31/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttää kuulemma siilille vettä ja hunajaa jos muistan oikein.