Tänään Tampereella ravintolassa nähtyä, nuori nainen
ehkä 18-20 vuotias oli syömässä poikakaverinsa kanssa.
Istuivat viistosti minuun päin, naisen kasvot kohti minua.
Olivat syöneet ja nainen nosti toisen jalkansa tuolille, jalassa hyvin lyhyet shortsit.
Istu siinä mitään tietämättä että esittelu paljasta pilluaan ilman pikkareita kaikille ketkä sen sattui huomaan.
Olin jo menossa varovasti vihjaan asiasta mutta nousikin ylös.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella nyt on muutenkin niin sekoa menoa kun siellä vedetään jos jonkinlaista kemiaa. Esimerkiksi eräällä kehonrakennuspalstalla Tamperetta sanotaan Suomen guttimekaksi tai guttipääkaupungiksi, ei kovin hyvää mainosta Tampereelle.
Mitä toi guttimekka tarkoittaa?
Todennäköisesti sillä tarkoitetaan, että Tampereella on Suomen eniten roid gutteja.
https://www.google.fi/search?q=roid+gut&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0…
Minkähänlainen kohu siitä nousisi jos joku bodari isolla roid gutilla istuisi ravintolassa syömässä ilman alushousuja?
Olisinpa ollut paikan päällä näkemässä.
Terve kirjoitti:
Terve naisen alapää ei haise miltään. Sillinhaju yhdynnän jälkeen kertoo siitä, että naisella on jokin anaerobinen bakteeri, josta ei muuta oiretta tai haittaa olekaan.
Kylläpähän se nyt joltakin haisee, ei terveenä ja puhtaana erityisen pahalta tietenkään.
Ainut ratkaisu tuossa tilanteessa on osoittaa sormella ja huudahtaa kolmevuotiaan pikkupojan äänellä "PHIMPPI!"
Vierailija kirjoitti:
Siis ei pikkareita? Miten nämä ihmiset pystyvät hallitsemaan kehoaan, ettei tule pyllyhiet tai valkovuodot yllärinä hameen läpi tai helman ali? Siis ihan mielenkiinntosta ja kateellisena kyselen! Ei tulis mieleenkään! Ihan käytännön syistä.
Siis mitä?! Minä olen aina kesäisin ilman pikkareita hameen alla, kun vain pystyn eikä ikinä ole tullut mieleen, että jotakin eritteitä pitäisi varoa. Pitäisiköhän Sinun mennä lääkäriin jos noin noin runsasta valkovuotoa!???
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa esitellä paikkojaan ihan vapaasti, mutta miehet jos esittelee niin se on #metoo
Kyllähän noita jotain raksaäijien persvakoja on tullut nähtyä yks jos toinenkin. Samoin nämä ysärille juuttuneet hurmurit, jotka eivät vielä reippaasti aikuisinakaan osaa ostaa sopivankokoisia housuja, vilauttavat takamusta melko usein istuessaan tai kumartuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet vilauttelis kalsareita julkisesti niin se olisi poliisiasia.
Miehet vilauttelee peniksiään tämän tästä julkisesti kusemalla ties missä kadunkulmassa, eikä ketään kiinnosta.
Tänään, Keski-Suomessa, Citymarketissa nähtyä; hädintuskin täysi-ikäinen tyttö pienissä mustissa shortseissa, jotka muodin mukaan nostettu korkealle selkään jotta pakarat varmasti näkyvät, muttakun etupuolellakin näkyi. Häppärit.
Mikä ihme on ettei voi kauppareissulle laittaa kunnon housuja?!
Nisäkäsnaaraan on esiteltävä kiimaansa ja lisääntymiskykyään. Ihmislajin naaraalla on nääs kiima aina. Kaikkien nisäkäslajien naaraat esittelevät kiimaansa joko levittämällä hajua, ääntelemällä, kuseskelemalla paikkoihin. Mainospellet ovat keksineet ihmisten kulttuurissa hyödyntää tuota ominaisuutta tehokkaasti käyttämällä nuorta naista mainoksissa seksin kera ostokiiman yllyttämiseksi. Osta tätä krääsää, tulet seksikääksi kuten tämä mainosten nainen ja kiimainen. Aika älytöntä mutta toimivaa, kun pöljät uskovat siihen ja ostavat vaikka velaksi. Tuo pillun esittely kuuluu kiinteästi kiimaan. Se on evoluution ihmiselle luoma ominaisuus ja sillä on lisääntymistä palveleva tarkoitus. Muuten ihminen olisi jo hävinnyt sukupuuttoon kauan sitten. Lajien eloonjäämisnkilpailussa voitta aina se, joka lisääntyy eniten ja valtaa siten eniten elintilaa ja luonnonvaroja. nyt ihminen on jo lisääntynyt liikaa ja uhkaa jo koko maapallon ekosysteemin olemassaoloa. Luonnonvarat loppuvat kohta. Ja kun sanon kohta, se on muutaman sadan vuoden aikana näin valtavalla ihmismäärällä. Ihminen on ollut lajina muutaman miljoonaa vuotta, mutta tuhoaa elintilansa muutamassa sadassa vuodessa ja muut lajit siinä sivussa. siis silmänräpäyksessä geologisesssa ajanlaskussa. Ratkaisu on syntyvyyden säänöstely kuten Kiinassa. Kaksi lasta enintään, siis yksi per henkilö. Väestö vähenee hiljalleen sillä tavoin. Mitä hyötyä on valtavasta köyhien massoista vellomassa maasta toiseen etsien ruokaa ja suuhunpantavaa. Se pillun esittely on seksikästä mutta hallitsematon kiima tuhoaa koko planeetan.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt Treella ihan hienossa ravintolassa (Huber) miten jollain naisella oli kanssa niin lyhyt hame että näkyi pikkarit meidän pöytään saakka.
En hämmästy enää mitään mitä tässä junttilassa näen.
Mene markettiin. Siellä näkyy pikkareita ns. pilvin pimein. Tissiliivejäkin. Hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei pikkareita? Miten nämä ihmiset pystyvät hallitsemaan kehoaan, ettei tule pyllyhiet tai valkovuodot yllärinä hameen läpi tai helman ali? Siis ihan mielenkiinntosta ja kateellisena kyselen! Ei tulis mieleenkään! Ihan käytännön syistä.
Siis mitä?! Minä olen aina kesäisin ilman pikkareita hameen alla, kun vain pystyn eikä ikinä ole tullut mieleen, että jotakin eritteitä pitäisi varoa. Pitäisiköhän Sinun mennä lääkäriin jos noin noin runsasta valkovuotoa!???
T. Transu-Markku, 56 v.
Hyi olkoon!