Tänään Tampereella ravintolassa nähtyä, nuori nainen
ehkä 18-20 vuotias oli syömässä poikakaverinsa kanssa.
Istuivat viistosti minuun päin, naisen kasvot kohti minua.
Olivat syöneet ja nainen nosti toisen jalkansa tuolille, jalassa hyvin lyhyet shortsit.
Istu siinä mitään tietämättä että esittelu paljasta pilluaan ilman pikkareita kaikille ketkä sen sattui huomaan.
Olin jo menossa varovasti vihjaan asiasta mutta nousikin ylös.
Kommentit (53)
Ei minkäänlaista käytöstä. Jalan nosto ravintolassa tuolille!
Eikä tarvi mennä ees hervantaan että sais näkis ja kokis
Mä oon kans muutaman vuoden aikana noin 10 paljasta pillua nähnyt. Mimmit heittää löysät shortsit jalkaan (kiristävät vyötäröltä niitä, mutta antaa reisien alta/ympäriltä lerpahtaa). Ei alushousuja ja sieltää näkyy paljas pimppa. Liukuportaissa näkee mm. näitä.
Moni tuntuu ihan ylpeinä esittelevän paikkojaan. Oon nähnyt hyvin hyvin nuoria esiteinejä vanhempiensa seurassa tuollaisilla vaatetuksilla. Aika jännä, ettei vanhempia haittaa tuommoinen perseen ja alapään paljastelu.
Äitinsä tyttäriä, markkinointi aina käynnissä.
Naiset saa esitellä paikkojaan ihan vapaasti, mutta miehet jos esittelee niin se on #metoo
Hyi miks joku ei käytä pikkareita julkisella alueella??? Haiseekin läpi kaikki , yök!!!!! ihan molempien sukupuolien kohdalla hemmetin oksettavaa jos ei ole alushousuja/boksereita!
Mä taas ihmettelen, että miksi joku kyylää toisen jalkoväliä........ siis ymmärrän tuon ap:n tilanteen, mutta näitä jotain kommentteja lukiessa voi vaan todeta, että henkilö on oikein KATSONUT sinne random naisen jalkoväliin.? :DDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlaista käytöstä. Jalan nosto ravintolassa tuolille!
Mutta pimppamaisema sinällään on bonusta. ☺
Vierailija kirjoitti:
Naiset saa esitellä paikkojaan ihan vapaasti, mutta miehet jos esittelee niin se on #metoo
Aivan. Olishan se "metkaa", jos äijillekin tulis muotiin jotku pippelishortsit, jotka olis niin lyhyet, että kalu paistais lahkeesta, tai ruttuset pallit vilkkuis, kun vähän jalkaa nostaa. :DD
Tommosesta itsensä paljastelusta pitäis antaa sakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Olishan se "metkaa", jos äijillekin tulis muotiin jotku pippelishortsit, jotka olis niin lyhyet, että kalu paistais lahkeesta, tai ruttuset pallit vilkkuis, kun vähän jalkaa nostaa. :DD
Näkyyhän niitä toisinaan. Farkuista tehty repimällä lahkeet tarkoin pois. Pikkarit tietty jätetään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt miehen, joka oli julkisella paikalla niin pienissä speedoissa, että pussit näkyivät.
Niin, kyllä tämmöinen vilauttelu pitää tehdä ulkona, vaikka rannalla tai huvipuistossa, ei ruokaravintolassa.
Eniten ällöttää ajatus että seuraava asiakas istuu samassa tuolissa ja takamukseen tarttuu kaikki sillin ja poskien hajut.
Terve naisen alapää ei haise miltään. Sillinhaju yhdynnän jälkeen kertoo siitä, että naisella on jokin anaerobinen bakteeri, josta ei muuta oiretta tai haittaa olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimarannalla olen nähnyt. Miehen muuten pienenpuoleiset uimahousut olivat niin löysät, että kun hän makoili rannalla kyljellään, sisältö näkyi lahkeensuusta. Ei ollut kaunis näky.
Minä olisin ainakin mennyt sen akan luokse seksille.
Oli sheivattu