Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Tampereella ravintolassa nähtyä, nuori nainen

Vierailija
22.07.2018 |

ehkä 18-20 vuotias oli syömässä poikakaverinsa kanssa.
Istuivat viistosti minuun päin, naisen kasvot kohti minua.
Olivat syöneet ja nainen nosti toisen jalkansa tuolille, jalassa hyvin lyhyet shortsit.
Istu siinä mitään tietämättä että esittelu paljasta pilluaan ilman pikkareita kaikille ketkä sen sattui huomaan.
Olin jo menossa varovasti vihjaan asiasta mutta nousikin ylös.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sheivattu

Vierailija
22/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista käytöstä. Jalan nosto ravintolassa tuolille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiset yrittää syödä.

Vierailija
24/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvi mennä ees hervantaan että sais näkis ja kokis

Vierailija
25/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans muutaman vuoden aikana noin 10 paljasta pillua nähnyt. Mimmit heittää löysät shortsit jalkaan (kiristävät vyötäröltä niitä, mutta antaa reisien alta/ympäriltä lerpahtaa). Ei alushousuja ja sieltää näkyy paljas pimppa. Liukuportaissa näkee mm. näitä.

Moni tuntuu ihan ylpeinä esittelevän paikkojaan. Oon nähnyt hyvin hyvin nuoria esiteinejä vanhempiensa seurassa tuollaisilla vaatetuksilla. Aika jännä, ettei vanhempia haittaa tuommoinen perseen ja alapään paljastelu.

Vierailija
26/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä tyttäriä, markkinointi aina käynnissä.

Vierailija
27/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa esitellä paikkojaan ihan vapaasti, mutta miehet jos esittelee niin se on #metoo

Vierailija
28/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miks joku ei käytä pikkareita julkisella alueella??? Haiseekin läpi kaikki , yök!!!!! ihan molempien sukupuolien kohdalla hemmetin oksettavaa jos ei ole alushousuja/boksereita!

Vierailija
29/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ihmettelen, että miksi joku kyylää toisen jalkoväliä........ siis ymmärrän tuon ap:n tilanteen, mutta näitä jotain kommentteja lukiessa voi vaan todeta, että henkilö on oikein KATSONUT sinne random naisen jalkoväliin.? :DDDDDDDD

Vierailija
30/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minkäänlaista käytöstä. Jalan nosto ravintolassa tuolille!

Mutta pimppamaisema sinällään on bonusta. ☺

Vierailija
31/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa esitellä paikkojaan ihan vapaasti, mutta miehet jos esittelee niin se on #metoo

Aivan. Olishan se "metkaa", jos äijillekin tulis muotiin jotku pippelishortsit, jotka olis niin lyhyet, että kalu paistais lahkeesta, tai ruttuset pallit vilkkuis, kun vähän jalkaa nostaa. :DD

Vierailija
32/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosesta itsensä paljastelusta pitäis antaa sakkoja.

Vierailija
33/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Ja vielä RAVINTOLASSA????

Vierailija
34/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Olishan se "metkaa", jos äijillekin tulis muotiin jotku pippelishortsit, jotka olis niin lyhyet, että kalu paistais lahkeesta, tai ruttuset pallit vilkkuis, kun vähän jalkaa nostaa. :DD

Näkyyhän niitä toisinaan. Farkuista tehty repimällä lahkeet tarkoin pois. Pikkarit tietty jätetään pois.

Vierailija
35/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt miehen, joka oli julkisella paikalla niin pienissä speedoissa, että pussit näkyivät. 

Vierailija
36/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä tämmöinen vilauttelu pitää tehdä ulkona, vaikka rannalla tai huvipuistossa, ei ruokaravintolassa.

Vierailija
37/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ällöttää ajatus että seuraava asiakas istuu samassa tuolissa ja takamukseen tarttuu kaikki sillin ja poskien hajut.

Vierailija
38/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve naisen alapää ei haise miltään. Sillinhaju yhdynnän jälkeen kertoo siitä, että naisella on jokin anaerobinen bakteeri, josta ei muuta oiretta tai haittaa olekaan.

Vierailija
39/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uimarannalla olen nähnyt. Miehen muuten pienenpuoleiset uimahousut olivat niin löysät, että kun hän makoili rannalla kyljellään, sisältö näkyi lahkeensuusta. Ei ollut kaunis näky.

Vierailija
40/53 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ainakin mennyt sen akan luokse seksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan