Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko vanhakantaisia naisia enää olemassa jotka viihtyvät kodin hengettärinä?

Vierailija
22.07.2018 |

Haluasin löytää puolisoksi vanhakantaisen naisen joka on pullantuoksuinen kodin hengetär eli pitää keittiön kunnossa ja kokkaa miehelle/perheelleen maittavat ruoat ja pitää myös asunnon siisteydestä huolen. Tietysti työnjakoon miehenä voin suostua siivouspuolella ja joskus tietyt ruokalajikkeet jotka hallitsen hyvin voin tehdä, mut pääpiirteissään naisen valtakuntana pitäisin keittiön. Onko av-palstan naisten tai nk. "mammojen" joukossa nykyään enää vanhakantaisia naisia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on monia, jos sulla on rahaa.

Naiselle myös oma sijoitussalkku, ja sä maksat eläkemaksuja jne. jotta sen elämä on turvattu.

En usko, että noilla ehdoilla on vaikeaa löytää kodinhengetärtä.

Vierailija
2/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle myös oma sijoitussalkku, ja sä maksat eläkemaksuja jne. jotta sen elämä on turvattu.

Kaikki, siis ihan kaikki, omistukset myös puoliksi sen naisen nimiin, talot, veneet yms. kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sellainen ensimmäisessä avioliitossani. Oikea pikkuvaimo.... menin vastaan ulko-ovelle, kun mies tuli töistä. Niin, en koskaan nalkuttanut, pidin itsestäni huolta, meikkasin, harrastin mitä mieskin halusi. Jne. Ei auttanut. Mies silti vaihtoi minut toiseen 20 aviovuoden jälkeen.

Nyt olen uudelleen naimisissa. Ja itseasiassa olen aika lailla samanlainen.

Vierailija
4/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Käyn tosin töissä 8h/päivä,mutta nautin ”kodinhengettärenä” olosta. Ehkä olen hieman vanhanaikainen,mutta näin täällä. Uskon,että mies on tyytyväinen valintaansa

Vierailija
5/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsekin rahansa tienaava, töissä käyvä nainen voi olla kodinhengetär. Mutta tällä palstalla niitä ei todellakaan ole.

-ei ap

Vierailija
6/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsekin rahansa tienaava, töissä käyvä nainen voi olla kodinhengetär. Mutta tällä palstalla niitä ei todellakaan ole.

-ei ap

Tuollainen nainen on suomeksi ihan vain idiootti.

Ja yleensä lataamossa sitten lopulta "yllättäen", sen jälkeen se mies voikin vaihtaa nuorempaan, joka hyväksikäytetään myös taloudellisesti, fyysisesti ja henkisesti täysin loppuun.

Valintoja.

Vierailija
7/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mutta ei niin että kävisin tienaamassa lisäksi. Oletan täyttä elatusta ja varallisuuden täyttä puolittamista vastikkeeksi kotityöstä ja lasten kasvattamisesta. Se ei yleensä kelpaa miehelle.

Vierailija
8/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei halua kehittää itsestään loistavaa kokkia?

Vierailija
9/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 80-vuotiaista saattaa löytyä.

Vierailija
10/10 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sai miesvihapalstan vastaukset? Eli turhaan täältä etsit naisia, jotka edes oman osuutensa kotitöistä tekisivät. Aika menee palstalla maatessa.