miksi suomalaiset naiset pitää hiuksiaan aina ponnarilla?
siis miksi suomalaiset naiset pitää hiuksiaan aina hätäponnarilla?
(siis jos on edes sen verta hiusta, että ponnari edes onnistuu, kaikillahan se ei onnistu, edes se)
Kommentit (55)
Miksi suomalaisilla miehillä on kaljamaha?
No minä en pidä, ylettyisi kyllä, mutta yleensä se on auki.
Miesnäkökulmasta se on ihan jees ja nainen näyttää sporttiselta 👍
M31
Pidän hiuksia monesti auki, mutta yleensä on kyllä kivempi olo kun ne on kiinni!
no miltei aina kun näkee naisen jolla on hiukset auki, se onkin virolainen tai venäläinen
Ketä tämmönenki kiinnostaa? 😂😂😂😂 Ai kauhee
Mikä on hätäponnari? Mä en pidä juuri koskaan, mun hiukset menee takkuun. Pidän sykeröllä tai letillä. Moottoripyöräillessä tai ratsastaessa kahdella.
Mitä, eikö kaikilla suomalaisilla naisilla enää olekaan kananpersetukkaa?
Mulla on hiukset aina auki ja ovat puoleen selkään asti pitkät. Tervetuloa vaan katselemaan.
Pysyvät pois mm. kasvoilta.
Olisipa suomalaisilla miehillä niin pitkät ja tuuheat hiukset, että ne saisi ponnarille - tai edes hiukset.
AP ei ole käynyt ilmeisesti koskaan Suomen ulkopuolella.
Miten ja miksi se sinun elämääsi mihinkään suuntaan liikauttaa, että esimerkiksi minä pidän hiuksiani lähes aina ponnarilla?
tai ettei muut naiset tulisi kateelliseksi? Naisethan on tunnetusti niiiin solidaarisia :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hiukset aina auki ja ovat puoleen selkään asti pitkät. Tervetuloa vaan katselemaan.
tuota, missä näitä voisi ihailla :D
Hennot ja helposti sekaisin menevät hiukset ei ole hienoa kantaa ja siksi ne on helpompi laittaa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
tai ettei muut naiset tulisi kateelliseksi? Naisethan on tunnetusti niiiin solidaarisia :)
Ootko sä humalassa tai aineissa?
Tukkani on niin paksu, että läkähtyisin sen alle jos en pitäisi kiinni. Ja lyhyt tukka minulle ei sovi.
Itsellä on pitkät ja melko paksutkin hiukset mutta liukkaat. Liukkaat hiukset on melko vaikea saada ojennukseen saatikka pysymään esim. kiharalla, jos ne ei ole edes vähän taipuisia luonnostaan. Kampaukset yksinkertaisesti latistuu päivän ainaka ellet saa niihin samanlaista tekstuuria ja pitoa kuin ammattilainen (kaikki ne pohjustustuotteet, föönaaminen, käkertäminen, lämpösuojatuotteet, kiinnitystuotteet).
Siihen kun yhdistetään suomen sääolosuhteet (lumiräntävesituuli) niin uskon että ollaan oikeilla jäljillä sen suhteen miksi suomalainen nainen suosii ponnaria.
Hyvä Provo taas. Kyllä niitä ponnareita näkyy ympäri maailman, käy vähän matkustelemassa!