Miksi työttömät eivät mene mäkkärille töihin
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan, sinne haetaan ihan niinkuin muuallekin ja vain murto-osa pääsee.
Jopa nuorena kesätöitä hakiessani 90-luvun alussa mäkkäriin oli haastattelut ja muut. Itse pääsin, moni muu ei. Mikä ihme siinä on vaikeaa ymmärtää, että NYKYÄÄN EI TYÖPAIKOILLE VAIN MENNÄ TÖIHIN.Kyllä ahkera ja motivoitunut löytää aina töitä, kuten sinäkin löysit.
Totta. Minulla puoleastni (olen eri, jolle kommentoit) on haussa palkan maksajan paikka auki. - Tarjoudutko sinä maksamaan palkkaa minulle? -Minun lisäkseni on meitä jokunen kymmenen tai sata - tuhatta muutakin joilla on paljossa sama ongelma. Löysimmekö itselle juuri nyt tahon joka maksaa työstämme asiallisen ja työnvaativuuteen nähden kelvollisen palkan?
Miksi ne menis mäkkärille? Miksei työttömät vaan voita lotossa? Olis paljon helpompaa. Laiskoja kun eivät viitsi edes lotota et saisivat niin helposti ne miljoonat.
Ei ne ota kaikkia. Tiedän asiallisen henkilön, jota ei valittu, vaikka kävi haastattelussa.
Se on aika rankkaa hommaa sekä fyysisesti että henkisesti. Sun pitää muistaa monta eri tilausta & kenelle ne menee, ja olla koko ajan suupielet korvissa leperrellen asiakkaille lisämyyntiä takoen. Vuoropäälliköt hönkii niskaan ja huutaa jos yksikään väärä sana livahtaa suusta. Mulle huudettiin miltei joka vuorossa kun alotin (sekä päälliköt että muut työntekijät). Kaikilla tapit niin syvällä perseessä että piti saada se purettua. Yksi muija kiusasi koko työurani ajan, eikä koskaan selvinnyt miksi. Yövuoroissa jatkuvaa ahdistelua ja paljon agressiivisia asiakkaita. Kerrankin oli mies aseen kanssa ja toisen kerran verinen ukko mätkähti tiskille huohottamaan.
En kyllä mäkkärissä ostaisi keneltäkään yli 20-vuotiaalta mitään
Vierailija kirjoitti:
Eikö työ kelpaa
Oletko kuullut välimerkeistä?
Hain mäkkäriin, minua ei valittu.
Juu just noin. Esim. 90-luvun lama johtui siitä että ihmiset jotka olivat vielä vuosi sitten olleet ahkeria ja motivoituneita, menettivät nämä ominaisuutensa, joten Suomeen iski 20 prosentin työttömyys!
Kaikki vain siksi etteivät ihmiset enää jaksaneet ottaa itseään niskasta kiinni kuten olivat vielä 80-luvulla tehneet.
Ehdotan että fysioterpeutit kuntouttavat ihmisiä joiden kädet eivät taivu, tai sormien ote ei riitä itseään niskasta kiinni ottamiseen ja maamme talous nousee.