Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
T- ja n-kirjaimet vain kirjoittaessa. En tiedä miksi. Yleensä vain niin, että sanan lopussa olevan t-kirjaimen tilalle olen epähuomiossa kirjoittanut n-kirjaimen. Ei mene sekaisin, jos on sanan keskellä tai alussa.
Ystävälläni meni pitkään sekaisin Ikea ja Kiasma 😄
Anaali ja oraali. En luule anaalia oraaliksi, mutta sekoitan oraalin helposti anaaliin. Pitää siis aina hetki miettiä, kun tuon sanan kuulee.
Gluteeniton ja luontaisesti gluteeniton.
Vierailija kirjoitti:
T- ja n-kirjaimet vain kirjoittaessa. En tiedä miksi. Yleensä vain niin, että sanan lopussa olevan t-kirjaimen tilalle olen epähuomiossa kirjoittanut n-kirjaimen. Ei mene sekaisin, jos on sanan keskellä tai alussa.
Minulla p ja m. Sekä a ja 2. Selittäkää tämä minulle.
Oma ja muiden vaimot. Vain selvänä.
Transseksuaali ja transvestiitti.
Sukupuoleton ja sukupuolineutraali.
Maitorahka ja kermaviili. Pari kertaa olen sekoittanut dppijauheen maitorahkaan kun olen kuvitellut ostaneeni kermaviiliä. Ei ollut hyvää.
Raparperi ja paprika menee sekaisin sanoina. Joskus sanon paprikaa vahingossa raparperiksi vaikka en siis kuvittele sitä raparperiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Göteborg ja Kööpenhamina
Mulla menee sekasin Amsterdam ja Kööpenhamina sekaisin. En aina muista kummassa maassa, Tanskassa vai Hollannissa.
Jotkut paikkakunnat, kuten Mikkeli ja Elimäki sekä Ristiina ja Kaarina.
Hiilihappo ja hiilidioksidi menevät minullakin helposti sekaisin.
Yksi kaverini sanoo melkein aina ensin vahingossa "asento", kun hänen pitää sanoa "asunto", ja häntä ärsyttää, kun minä aina naurahdan sitä :)
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinna ja Savonlinna
Mulla: Kangasniemi, Hankasalmi ja Haukivuori. Ja olikohan näitä muitakin samantapaisia...
Vierailija kirjoitti:
Raparperi ja paprika menee sekaisin sanoina. Joskus sanon paprikaa vahingossa raparperiksi vaikka en siis kuvittele sitä raparperiksi :D
Mulla kurpitsa ja paprika. Siis en meinaa muistaa kurpitsa-sanaa vaan ensin tulee mieleen paprika, jonka tajuan olevan väärin, ja jatkan oikean sanan etsimistä aivoni sopukoista.
Vierailija kirjoitti:
Uniklubi ja Happoradio
Sama täällä!
R- ja s-kirjaimet kun kirjoitan käsin.
Ei ole, mutta heidät sekoitin. Sama on tapahtunut pari kertaa aiemminkin, vaikka yleensä erotan ihmiset.
He muistuttivat toisiaan mm. iän perusteella, mutta näyttivät ihan erilaisilta.
Noloa joka tapauksessa.