Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avatumis- ja tunnustusketju: kouluaikaiset mokasi ja traumasi, josta et vieläkään ole päässyt täysin yli

Vierailija
22.07.2018 |

Alaluokilla kirjoitin aineeseen (en toki samaan):
Martti Luther vastusti asekauppaa (olisi pitänyt olla anekauppaa)
Kak-kaupunki (olisi pitänyt olla Kap-kaupunki)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ala-asteella ns. socially awkward lapsi, tuli useammankin kerran sanottua jotain sellaista, mikä tarkoitti jotain muuta kuin mitä olin ajatellut. En muista tarkkaan mitään tiettyjä esimerkkejä, mutta muistan useammankin vaivaannuttavan tilanteen johtuen jostain sanomastani.

Lisäksi pukeuduin ihan kummallisiin vaateyhdistelmiin :D Ala-asteella esim. ratsastushousut, niiden päällä lyhyet sortsit ja siihen vielä jokin kimalteleva villapaita päälle. Seiskaluokalla taas saattoi olla jokin bändipaita, takkuiset hiukset, löysät farkut ja flanelli :D Kahdeksannella aloin onneksi pukeutumaan kuten normaali ihminen.

Edit: Ainiin, muistin vielä jotain! Noin 11-vuotiaasta kahdeksannelle luokalle saakka olin ihastunut erääseen poikaan koulustamme. Kirjoitin rakkauskirjeitä, tunnustin rakkauttani huutamalla pihalla yms. ja tein kaiken mahdollisen saadakseni hänen huomionsa. Huomiota kyllä sain, mutta sen sijaan että olisimme päätyneet yhteen, huomio oli ainoastaan negatiivista. Vaikka tuosta on jo monta vuotta aikaa, vieläkin hävettää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän