Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko koskaan yhteyttä tuntemattomaan ihmiseen esim. kaupassa?

Vierailija
22.07.2018 |

Käykö teille koskaan niin, että näette kaupassa tai muuten ihmisjoukossa jonkun ihmisen, johon koette heti jotain yhteyttä? En tiedä, onko tuo yhteys oikea sana, mutta en osaa selittää sitä tarkemmin. Itselleni on joskus käynyt niin, että tunnen selittämättömän yhteyden johonkin aivan vieraaseen ihmiseen. Vaikka en tunne häntä, tuntuu kuin meissä olisi jotain samaa ja olisimme tunteneet aina. Seuraava kuulostaa varmasti vielä hullumalta enkä itsekään usko siihen, mutta tuntuu kuin kohtaisin parhaan ystäväni edellisestä elämästä.

Yleensä kaupassa en paljonkaan kiinnitä huomiota muihin ihmisiin enkä varsinkaan puhu heille. Joskus kuitenkin näen ihmisen, johon koen erikoista sielujen yhteyttä.

Selitin ehkä huonosti, mutta onko kenelläkään samoja kokemuksia? Onko tähän joku psykologinen selitys olemassa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/7 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä noin syvällistä tunnetta mutta joskus kokee olevansa samalla aaltopituudella tuntemattoman kanssa. Tai siis kuvittelee olevansa, kun ei toista tunne. Voi olla että nauretaankin yhdessä, mutta kuitenkin eri asioille :) Mutta tunteena ihan kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... mutta mulla on sille ihan selkeä selitys.

Ovat samanikäsiä n. 50-vuotiaita naisia. Varsinkin, jos heillä on samanikänen lapsi mukana n. parikymppinen kuin minulla, niin usein katseet kohtaa ja hymyillään merkitsevästi ajatellen: 

Meillä on samanlainen elämäntilanne! 

Mutta en mä siis noin vahvasti tunne kuin sinä. 

Vierailija
4/7 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muista mitään tuollaista.

Toki jotkut ihmiset koen heti aluksi helpommin lähestyttävinä kuin toiset, mutta nyt ei tainnut olla kyse tästä vaan jostain vahvemmasta tuntemuksesta.

Vierailija
5/7 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei ole sattunut, mutta olen kuullut sellaisesta yhteydestä joka on iskenyt kahden tuntemattoman välillä kuin salamanisku.

Vierailija
6/7 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
7/7 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran kaupassa lasteni kanssa ollessa, erittäin komean pitkän miehen, joka lempeästi katsoi meitä ja hymyili. Se oli kyllä aivan ihana tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän