Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän ” positiivisuuspuhe” kuulostaa yleensä niin feikiltä?

Vierailija
22.07.2018 |

Mindfulness-ihmiset ja positiivisuusbloggarit vaikuttaa kaikki siltä, että ne fuulaa vaan ja oikeesri ovat ahdistuneita ja kaapit on täynnä luurankoja.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva rutina ja valitus on raskasta kuunnella ja levittää vain pahaa oloa ympäristöönsä. Jokaisella on vastuu omasta arjestaan.

Kokoomuksen kannattaja asialla taas kerran?

Onko valitus ja rutinakin jo politisoitu 😂

Kyllä, perkeleen oikeistolaiset tekevät yhteiskunnallisista ongelmista omassa päässään pelkästään ihmisten henkilökohtaisia ongelmia ja tuputtavat joka paikassa mantraansa miten "kaikki on pelkästään itsestä kiinni". No ei perkele ole! Yhteiskunta on me eikä pelkästään minä.

Yksilön ei tarvitse tehdä mitään? Voi riehua koulutunnilla, jättää läksyt tekemättä ja kokeisiin lukematta, huonolla todistuksella vaikea saada opiskelupaikkaa ja syy on yhteiskunnan? Ei hutisi, ei halua.

Tuo on ainoastaan sinun tulkintaasi. Oletko järjenjuoksultasi jotenkin yksinkertainen?

Vierailija
22/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän positiivisuuspuhetta ainoastaan silloin kun olen masentuneen seurassa, koska tiedän että se ärsyttää niitä 😂.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nämä positiivarit-uutiskirjeen tilaajat ym mindfullness-ihmiset OVAT mt-ongelmaisia. Heillä on jonkinasteinen masennus päällä. Sen takia heidät on vedetty tähän positiivisuus-bullshittiin mukaan.

Kysehän on siitä, että kielletään mielestä kaikki muuta paitsi ihqut asiat. Onko sellainen tervettä? Ei. Auttaako sellainen pidemmän päälle? Ei.

Kuin poistaisi ruokavaliosta sen, mistä eniten pitää. Ei tule toimimaan.

Kyllä. Tasapainoinen ihminen pystyy ottamaan asiat vastaan sellaisenaan ilman käsittämätöntä sokerilla kuorruttamisia. Ei tarvitse hampaat irvessä hokea sadepilvien hopeareunuksista, jos on hyvät käsittelykeinot vaikeille tunteille.

Vierailija
24/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän positiivisuuspuhetta ainoastaan silloin kun olen masentuneen seurassa, koska tiedän että se ärsyttää niitä 😂.

Olenkin joskus epäillyt, että tahallaanko ihmiset yrittävät ärsyttää epäloogisilla positiivisuuksillaan, mutta ajattelin olevani vain vainoharhainen...

Vierailija
25/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on joku ongelma itsesi kanssa. Se ei ehkä ole masennus, mutta mielenterveytesi ei vaikuta olevan kunnossa.

Vierailija
26/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka myy noita hömppähoitoja ja kirjoittavat positiivisuusjuttuja, ovat niitä joille on jo syntymässä luotu positiivinen asenne elämään. Kaikki tietää saman perheen lapsia joista osa hymyilee kuin Hangon keksi, osa on jo vauvana itkeskelijä joka ei muutu edes kasvaessaan.

Nämä onnelliset ihmiset yrittää myydä omaa onnellisuuttaan eteenpäin keksityillä tekniikoilla. Eihän se onnistu, mutta helppo sanoa palvelun ostajalle ettet vain osaa.

Minusta ne ovat kuin jotain eri planeetan humanoideja, mutta en usko että kaikki niistä teeskentelee.

Vierailija
27/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on joku ongelma itsesi kanssa. Se ei ehkä ole masennus, mutta mielenterveytesi ei vaikuta olevan kunnossa.

Mielisairaiden harhoihin ei saa mennä mukaan. Siksi masentuneen äärinegatiivisten juttujen sijaan keskustelu kuuluu kääntää päinvastaiseen suuntaan.

Vierailija
28/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaiden harhoihin ei saa mennä mukaan. Siksi masentuneen äärinegatiivisten juttujen sijaan keskustelu kuuluu kääntää päinvastaiseen suuntaan.

Kärsitkö hypomaniasta?

Vierailija
29/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö hypomaniasta?

Miksi kärsisin? Eikö ne yleensä nauti siitä?

Vierailija
30/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen on vain negatiivisen vastakohta. Ei sitä tarvitse ottaa niin ajusti. Eikä ole kukaan varmaankaan käskenyt lukea sitä tai tätä blogia, jos se ärsyttää ja itkettää? Hyvää oloa ei voi toiselle pakottaa.

Vierailija
31/31 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän