Maailman typerimmät laulut
Listataan tähän maailman typerimmät laulut.
Aloitan: "Mun mummuni muni mun mammani mun mammani muni mun/Vai luuletko että mun mummuni muni mun"-jollotus.
Sen kuuleminen oli kärsimystä jo pikkulapsena, niin typerä se on.
Kommentit (44)
Kysyttiin maailman typerimpiä lauluja. Me suomalaiset emme varmaan ole kuulleet kaikkein typerimpiä.
Ap:n kielileikkeihin perustuva lastenlaulu ei ole typerä ollenkaan, se on kielileikkeihin perustuva lastenlaulu.
Kaikki biisit joissa haukutaan toisia ihmisiä ja joissa valehdellaan toisista ihmisistä eli ne on osa toisten kiusaamista/vainoamista/ihmiskauppaa
Don't Worry, Be Happy – abysmaalista skeidaa
Anna Abreu: koko tuotanto
Benjamin Peltonen: koko tuotanto
Antti Tuisku: koko tuotanto
Cheek: koko tuotanto
Tuure Kilpeläisen Eloon, eloon eloon........
Saan kohtauksen kun se tulee , myös muut Tuuren laulut on hirveitä.
Kuka voi kuunnella niitä?
Laulava talonmies hirveetä skeidaa kaikki kappaleet.
Huuuuhuuuuhuuuuhuuuu
Huuuuhuuuuhuuuuhuuuu
Huuuuhuuuuhuuuuhuuuu
Barbara Streisand
Huuuuhuuuuhuuuuhuuuu
Huuuuhuuuuhuuuuhuuuu
Huuuuhuuuuhuuuuhuuuu
Barbara Streisand
jne.
Ei ehkä typerin laulu, mutta ainakin typerin kohta sanoituksessa: perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka.
Whaat?
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä typerin laulu, mutta ainakin typerin kohta sanoituksessa: perutaan häät, perutaan yhteinen hautapaikka.
Whaat?
Tämä ja Essi Wuorelan (Hei Me Mennään) Naimisiin...
Kaikki joissa haukutaan omaa puolisoa. Kuka jaksaa kuunnella levytettyjä nalkutuksia?
Maailmassa on paljon musiikkia, en tiedä enkä ymmärrä esim. intialaisten hindinkielisten laulujen sanoja, joten vaikea ottaa kantaa koko maailman asioihin.
Mutta suomalaisista nyt Jannan kaikki biisit on pateettista mukasyvällistä paskaa (puhumattakaan siitä vonkumisesta jota joku laulamiseksikin kutsuu). T&oinen typerien sanoitusten mestari on Lauri Tähkä, enkä minä senkään rääkymistä aina laulamiseksi kutsuisi.
Vierailija kirjoitti:
Tapani Perttu: raiskauslaulu
Kaveri ehdottaa raiskausta... On kyllä niin omituinen tekele :D Mutta tämmöisen bongasin kommenteista:
"Alkuperäisessä kappaleessahan "rape" tarkoittaa kidnappausta (vanhahtava termi, nykyisin aika harvinainen), mutta kääntäjää ei vissiin ole kiinnostanut miettiä liikaa omaa työtään."
Ei rikkaus oo rakkautta rikkaampaa, rakkaus oo rikkautta rakkaampaa... ja ruskea ruisrääkkä kuristuu perkeleellisesti rullaverhoon ja ärrän kierrän orren ympäri!
Pekka Jalava totesi, että aina kun Lauri Tähkä tekee biisin, pidän sitä henkilökohtaisena vittuiluna. Olen kyllä samaa mieltä. Voisi joku ajatella meitä ärrävikaisiakin.
Yö, Mamba, Lauri Tähkä... koko tuotanto.
Johanna Kurkela, kauniita kappaleita osa, ääni ja laulutapa ärsyttää nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whaat?Tämä ja Essi Wuorelan (Hei Me Mennään) Naimisiin...
Vielä pahempaa jos renkutukset tulee peräkkäin
Klamydian ja yön koko tuotanto :S
Aina tää sama :
hei tsiigatkaa joku heittää paskaa seinään
Jotain tippuu,jotain tarttuu tapettiin...
Eli Clifters ja hyvä bore....
Paulin taikakaulin: ”Pam pam Paulin taikakaulin kerran heilahtaa...” Voi herranjumala sentään, oikein suomalaisen lyriikan arvokkaimpia helmiä!
Murheellisten laulujen maa. Sitä puhkisoitettua itsesäälivollotusta ei yksinkertaisesti jaksa. Vaikka se onkin parodia muista suomalaisista itsesäälivollotuksista.
Tapani Perttu: raiskauslaulu