Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAskamutsi tässä moi

Vierailija
21.07.2018 |

Huusin just teineille, jotka ei ikinä mee himasta mihinkään. Huusin, että oispa mullakin oikeus olla edes yksi ilta joskus ihan yksin kotonani, miksi mun pitää aina lähetä pois himasta, johki mettään istumaan, jos haluun olla yksin, miksei ne voi edes joskus mennä vaikka kavereilleen tai isovanhemmille tai jonnekin.
Tuli tosi paska olo, en haluais heille huutaa, mut oon vaan tosi väsyny tähän yh-elämään, IKINÄ ei oo hetken rauhaa himassa.
Hirvee syyllisyys, kun vaan toivoo, että lapset muuttais jo kotoa, vaik ei se niitten vika tietenkään oo, että mun pää hajoo jatkuvasta ihmishälinästä töissä ja himassa, edes öitä ei saa nukkuu rauhassa :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin pitää alkaa itsenäistyä. Pari vuotta, ja hän on omillaan. Olet ihan oikeassa, etkä mikään paha äiti.

Vierailija
2/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinin pitää alkaa itsenäistyä. Pari vuotta, ja hän on omillaan. Olet ihan oikeassa, etkä mikään paha äiti.

Niin, mitä se itsenäistyminen sitten on. Mulle huudettiin aina teini-iässä, että aikuistuisit ja lopettaisit sen kaverien kanssa luuhaamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä tarkkaan ennenkuin tekee lapsia.

Vierailija
4/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huuda teineille, tuu tänne maalle, grillaillaan ja saunotaan ja kuunnellaan hiljaisuutta.

M

Vierailija
5/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin kysyi, miksi alunperinkään tein lapsia, kun en jaksa niitä :( Tuli TOSI paska fiilis :'(

Kyllä mä yleensä jaksan ihan hyvin, mutta joskus tulee näitä väsymyskohtauksia. Oltiin sovittu, että toinen lähtee kavereidensa kanssa ja toinen menee mummolle. Eka mummolle menijä alkoi väitellä vastaan, ettei haluakaan mennä ja sitten kun sain sen viimein hirveen huudon kanssa lähtemään, se toinen tuleekin niiden kavereidensa kanssa meille! Olin ihan että perkele, nyt meette muualle, on mun vapaailta! Siis en tietenkään noin huutanu, mutta sanoin, aika tylysti, että eiks teidän pitäny olla jossain muualla. Sain sitte kuulla häneltäkin olevani tosi paska mutsi :(

Mikä siinä on, kun nykyajan lapset viihtyy niin hyvin himassa, itse en edes asunut kotona enää ton ikäisenä!

Vierailija
6/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne!

Vierailija
7/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne porsaat!!

Vierailija
8/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Silti, voit olla iloinen siitä, että teillä on koti, jossa teinit viihtyy ja jonne ne voi tuoda kavereitaankin! Ei paskamutsilla olisi sellaista tarjota :)

Vierailija
9/9 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just päinvastainen tilanne mulla. Kun olisi edes joskus kotona muutakin kuin käy nukkumassa ja syömässä. Kohta lähtee opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Tosi kova paikka mulle 😐