Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä teet jotta nainen saa orgasmin?

Vierailija
21.07.2018 |

Kiinnostaisi tietää mistä naisenne syttyvät kunnes lopulta "pääsevät maaliin" ja kiinnostaisi myös siksi etten ole ollut kuin yhden miehen kanssa ja hieman epäilen saisinko jonkun toisen kanssa jotenkin eri tavalla tai ehkäpä välillä helpomminkin..
Ja ei tarvitse vetää hernettä kenenkään nenuunsa, en ole pettämässä, korkeintaan jättämässä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen päälle ja pikkuhiljaa omaan tahtiin etsiä se nousu.

Vierailija
2/18 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten saa kun nuolen pyllyä ensin vähintään 10 min ja sitten pimpsaa 69 asennossa. Jännä että pyllyn nuolenta saa klitoriksen paisumaan aivan kovaksi mutta pimpsan nuoleminen ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron, hyväilen, suutelen, annan suuseksiä ja työnnän hitaasti paksun kovan kyrpäni sisään. Tai jos nainen haluaa olla päällä niin kaikki käy. Myös alapään hierontaa multa saa.

Vierailija
4/18 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli, sormet, ratsastus tai takaapäin. Näin meillä tulee helposti ja muutamiakin kertoja.

Vierailija
5/18 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lähtee kiihottamisesta. Ainakin rouvan orkun voimakkuuteen sillä tuntuu olevan vaikutusta. Esim. härnäävät suudelmat, vähän alahuulta purren ja venyttäen ja kaulan suutelu niin ettei heti haukkaile vaan kiusaa pikkupusuilla ja hipaisuilla ja "syö" leukaa ja sitten vasta antaa palaa. Samalla kädet hivelee vartaloa muualta kuin pillusta, kerää hiuksia nyrkkiin ja vähän vetäisee, puristaa yhtäkkiä vähän tisseistä ja peffasta. Hän tykkää kun mä olen vähän johdossa.

Ja kiusoittelua myös jos alkaa nuolemaan tai sormettamaan, vaikka kuinka seisokki puristaisi ja tekisi mieli työntyä sisään. Suuseksiä ei meillä ole joka kerta, joskus taas ennen ja jälkeen yhdynnän. Mä saan silloin käsipeliä. Ei saa kangistua liikaa kaavoihin, sekin on tärkeää.

Rakastellessa mä olen usein päällä, toki vaihdellaan mut jos saan itse työnnellä vaihtelen nopeutta, teen nopeita sarjoja ja taas suudellaan. Tuntuu että hän saa nopeasti jos ollaan ihan lähekkäin.

Vierailija
6/18 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen pillua.

Vierailija
7/18 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lähtee kiihottamisesta. Ainakin rouvan orkun voimakkuuteen sillä tuntuu olevan vaikutusta. Esim. härnäävät suudelmat, vähän alahuulta purren ja venyttäen ja kaulan suutelu niin ettei heti haukkaile vaan kiusaa pikkupusuilla ja hipaisuilla ja "syö" leukaa ja sitten vasta antaa palaa. Samalla kädet hivelee vartaloa muualta kuin pillusta, kerää hiuksia nyrkkiin ja vähän vetäisee, puristaa yhtäkkiä vähän tisseistä ja peffasta. Hän tykkää kun mä olen vähän johdossa.

Ja kiusoittelua myös jos alkaa nuolemaan tai sormettamaan, vaikka kuinka seisokki puristaisi ja tekisi mieli työntyä sisään. Suuseksiä ei meillä ole joka kerta, joskus taas ennen ja jälkeen yhdynnän. Mä saan silloin käsipeliä. Ei saa kangistua liikaa kaavoihin, sekin on tärkeää.

Rakastellessa mä olen usein päällä, toki vaihdellaan mut jos saan itse työnnellä vaihtelen nopeutta, teen nopeita sarjoja ja taas suudellaan. Tuntuu että hän saa nopeasti jos ollaan ihan lähekkäin.

Ole hyvä ja tule/ota minut. Kiitos

Vierailija
8/18 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten milloinkin oikeastaan: Monipuolista ja aina pientä uutta kokeilua mukana esimerkiksi asentojen pienillä vaihteluilla. Olen sillä tapaa johdossa, että mun ehdoilla mennään. Mutta pyrin välttämään mitään vakioita. Nainen on kanssani erittäin orgasmiherkkä, niin arkiseksiin ei kyllä tarvitsekaan mitään "varmaa" tapaa.

Toki joistain jutuista tulee vielä isompi ja hurjempi orgasmi, niin sitten joskus tarjoilen spesiaalina.

Vierailija
9/18 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitellaan pusuttelulla ja silittelyllä. Rintojen hyväilyä, nännien näykkimistä ja pikku hiljaa käsi kohti jalkoväliä. Hyvä rupeama nuolemista ja sormetusta, toisinaan pikkurillin kärjellä samalla vähän peppureiän puoleltakin. Tätä jatketaan siihen asti että ensimmäinen orgasmi tulee, käsittääkseni vielä kevyehkö sellainen.

Tässä kohtaa vaihdetaan asentoa lähäriin, jalat ylös sellaiseen kulmaan missä parhaiten tuntuu. Usein muutama työntö riittää, että rouva alkaa tulla ja tulla uudestaan. Välillä hiljennetään tahtia, sitten kovempaa ja taas tulee, ja monesti myös ejakuloi. Jos itsellä ei ole ihan herkässä, tätä voi jatkaa niin kauan kunnes hänellä alkaa ”tuntua liikaa”, jolloin hän alkaa hyväillä minua myös peppupuolelta, ja pian ollaankin molemmat koko lailla valmiita.

Tätä suoritusta on hiottu täydellisyyteen jo yli 20 vuoden ajan :)

Vierailija
10/18 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja tule/ota minut. Kiitos <3

Ja minut myös. :D

Vierailija
11/18 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että 1 10:stä miehestä on kiinnostanut minunkin tulemiseni. T. Pettynyt nainen

Vierailija
12/18 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mikään ei ole niin seksikästä kuin naisen kiihottaminen ja saattaminen orgasmiin. Meidän suhde on aika tuore tapaus, mutta olen huomannut, että nuoleminen niin, että hän nojaa seinään ja olen polvillani on hänestä erityisen ihanaa. Pidän taukoja, jolloin vain henkäilen ja puhaltelen, suutelen reisiä ja annan hänen odottaa kosketusta ilman vihjettäkään siitä milloin jatkan. Hän yrittää työntää vartaloaan minua vasten ja levittää jalkoja lisää, ynisee ja anelee jatkamaan. Yleensä päästän hänet piinasta joko nuolemalla tai parilla työnnöllä, siinä on vain aina pieni vaara, että tulee itsekin nopeaa... Rakastellessa meilläkin mennään "läheisyysperiaatteen" mukaan asentoja vaihdellen. Välillä pelkästään niin, että olen hänen päällään, mistä itse nautin eniten. Nopeat työnnöt lantiot yhdessä saa hänet tulemaan, ja yritän joka kerta, että tultaisiin yhtä aikaa. Pari kertaa tuo on onnistunut ja se on kyllä ihaninta maailmassa....  

Vierailija
13/18 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että 1 10:stä miehestä on kiinnostanut minunkin tulemiseni. T. Pettynyt nainen

Onhan se valitettavaa. Tosin eipä juuri tuon useampaa naista ole minunkaan tulemiseni kiinnostanut. Ilmeisesti suurin osa ihmisistä vain on itsekkäitä.

Vierailija
14/18 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne... Siis viimeistään siinä vaiheessa, kun ruvetaan vaatteita vähentämään, pitää karistaa heikon pullohartiamiehen rooli hartioilta ja on omaksua tosimiehen itsevarma, päämäärätietoinen hapitus.

Tosimies ottaa naisensa niin, että mies vie ja nainen vikisee. Pitää olla herkkyyttä sormissa kuin huippupianistilla ja samalla kykyä olla tarvittaessa raju. Miehen pitää aistia naisensa kiiman taso ja sopeuttaa toimensa sen mukaan.

Vierailija
15/18 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä näin. Tosissaan, kun useimmat eivät edes yritä. Homma on valmis kun he ovat saaneet.

Vierailija
16/18 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nuoruudesta asti ollut niin että toisen kiihko sytyttää toisenkin. Tykätään pikaseksistäkin eikä läheskään aina tarvi nuolla häntä. Tottakai sitäkin teen ja kaikkea muuta kiusoittelua. Aika monta kertaa käydään vaan suoraan asiaan, kädet vaeltelee ja imen kaulaa ja jotain tuollaista kiihotusta, mutta hyvin pian sitten jo rakastellaan.

Vierailija
17/18 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen on erilainen ja toisen oppii tuntemaan vuosien aikana. Nykyinen vaimoni ei ennen tapaamistani ollut koskaan tullut muuten kuin oman käden (tai lelun) kautta. Hän ei yhdynnässä saa minunkaan kanssani, mutta onnistuu niin, että keskityn suullani klitorikseen vaihdelleen nuolennan imun ja jopa hellän puremisen (lähinnä vain klitoriksen otto hampaiden väliin) samalla sormilla häntä sisältä hyväillen (g-pistettä kai lähinnä), sormia menee lisää ja lisää kunnes saan koko nyrkin sisään, sitten hitaasti ja varovasti fistaten, samalla nuollen voimalla, lopuksi kiihtyvään tahtiin nyrkkiä ja kieltä, tätä niin kauan kuin tarvis on. Ei ihan helppoa hoitaa tuota, mutta ihan oikeasti mitä ei rakkaansa orgasmin eteen tekisi?

Kuitenkin henkinen valmistelu toki alkaa aina jo aiemmin, kiusoittelulla, pyllyn puristelulla, suuteluilla, etenkin tykkää kun painan hänet seinää vasten ja rajusti suutelen etukäteen varoittamatta. Siitä on monesti alkanut mukava rakkauden hetki :)

Vierailija
18/18 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavoista poikkeaminen on hyvästä. Meillä yleensä sessiot kestävät aika kauan, mutta tiedän että vaimoa kiehtoo se että hänet vain otetaan.

Vaimo on näillä lämpimillä kotona yleensä pukeutuneena vain pelkkään pitkään paitaan ja pikkareihin. (Ylipukeutumista sekin, pikkarit voisi jättää ihan hyvin pois :) )

Sanoin perjantaina myöhään illalla, että "Huomenna sopivana hetkenä käytän tilanteen hyväkseni." Hän tietää kyllä mitä tarkoitan noin sanoessani.

Lauantaina aamupäivällä kiusoittelin aina välillä milloin missäkin tilanteessa, sisällä ja ulkona, vähän puristelemalla sieltä ja täältä ja painautumalla samalla takamusta vasten. 

Iltapäivän puolella rouva oli putsaamassa pesuhuoneen lavuaaria kun tein ensimmäisen hyökkäyksen. Suutelua niskaan ja käsi haaroihin. Hyväilyä housujen päältä jonkin aikaa ja lopuksi käsi housuihin, hellää klitoriksen hyväilyä ja hetken päästä vähän kovemmalla voimalla. Tavara oli märkä jo valmiiksi ja menin vähän liian pitkälle, tarkoitus oli jättää homma kesken, mutta pienen orgasmin ehti jo saamaan. Jätin siihen ja sanoin että palataan hetken päästä asiaan.

Pari tuntia meni aamupäivän tyyliin härnäten ja ehdin olla myös omissa puuhissani ja käväistä kaupassakin. Tein uuden yrityksen ja taas yllättäen vaimo syliin ja sormilla kivaa, mutta nyt olin varovaisempi enkä päästänyt loppuun asti. Jätin julmasti taas siihen ja sanoin että pitää käydä vilkaisemassa että lapset ovat ulkona eivätkä tee mitään päätöntä. Omatkin halut olivat jo niin kovat, että oli tekemistä irtautua tilanteesta.

Palattuani kymmenen minuutin kuluttua sisälle, marssin suoraan vaimon luo, paita ylös ja housut alas ja takaapäin kalu sisään. Vaimo oli enemmän kuin valmis. Sellaista pillun kouristelua ja imua ei arkiseksissä pääse usein kokemaan, vaikka kuinka parhaansa tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi