Mitä tekisit/hankkisit ensimmäiseksi, jos voittaisit lotossa pääpotin?
Itse sanoisin varmaan heipparallaa työpaikalle ja sitten laittaisin vanhan talomme täysremonttiin. Entäs muut?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoutuisin.
Sitten ottaisin yhteyttä naisiin, jotka ovat jättäneet minut vailla kummempaa syytä.
En ilkkuakseni, vaan toiveena olisi, että jospa kuitenkin...
Yksinäisyys tappaa.
Ai sanoisit, että "moro, sain lottovoiton, kiinnostaisko?". Haluaisitko oikeasti naisen, joka rahojen perässä tulisi?
Osa naisista pystyy monenlaiseen temppuun rahan takii.
Itse suosittelen edelliselle "postimyyntimorsianta". Esim venäläiset naiset pitävät miehestä todella hyvää huolta, kunhan mies pitää hänestä ja lapsesta (1-3 kuuluu yleensä pakettiin). He eivät elättäisi sun rahoillaan sukuaan, kuten aasialaisettaret usein tekevät.
N43, onko naisille suunnattua palvelua?
Ostaisin uuden kunnon auton itselleni, Corollan varmaan.
Ostaisin asunnon. En tässä vaiheessa vielä omakotitaloa, jollaisesta haaveilen, vaan n. neliön-viisihuoneisen tilavan parvekkeellisen kämpän hyvältä paikalta opiskelukaupungissani (ei hki), jos saisi jonkun rivitalon omalla pihalla niin sekin menisi vielä, kun siinäkin on taloyhtiö. Sitten ei tarvitsisi tuhlata opintojen aikana rahaa vuokaan, ja jos joskus työelämään vakiinnun, voin myydä asunnon vähintään samalla hinnalla kuin hankinkin, ja menee suht nopeasti kaupaksi verrattuna okt:hon jossakin syrjemmässä taajamassa. Jäljelle jäisikin vielä ihan mukavasti rahaa sijoitettavaksi ja myöhempään käyttöön sitten joskus. Voisin periaatteessa ostaa vaikka sijoitusasuntoja, mutta en tiedä, miten 20-vuotias niitä osaa hallinnoida. Opiskelen kyllä lakia, että sen puolesta tiedän jotakin.
Etsisin todella hyvän sijoitusammattilaisen, jonka pakeille varaisin ajan. Todennäköisesti en tekisi mitään irtaimen hankintoja, koska en tarvitse mitään ja voisin hankkia ne sijoitusten koroilla vuoden-parin päästä halutessani.
Ostaisin kaupunkiasunnon Helsingin keskustasta.
Sitten takaisin Hurstin toiminnan vuosiksi eteenpäin.
Matkalipun ja muuttaisin suomesta pois.
Lopettaisin opiskelun, ostaisin lapsuudenkotini, remppaisin sitä, ostaisin kaksi hienoa uutta autoa ja elelisin suht normaalisti. Hieman tasokkaammin vain :D
Maksaisin ensin kaikki velat ja laskut pois, katsoisin otselleni jonkin kivan harrastuksen. Ostaisin "vaatelistan" loppuun ja hakisin töitä sillä lotto/jackpot voitolla ei kauaa elettäisi työttömänä. Loput rahat säästäisin ja sijottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Etsisin todella hyvän sijoitusammattilaisen, jonka pakeille varaisin ajan. Todennäköisesti en tekisi mitään irtaimen hankintoja, koska en tarvitse mitään ja voisin hankkia ne sijoitusten koroilla vuoden-parin päästä halutessani.
Miten niin vuoden- parin päästä? Minulle ainakin alkaisi tuottoja virtaamaan jo vähän reilun kuukauden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin kaupunkiasunnon Helsingin keskustasta.
Sitten takaisin Hurstin toiminnan vuosiksi eteenpäin.
Olen yllättynyt, mikäli Hurstin toimintaa ei tueta jo veikkausvaroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vuoden- parin päästä? Minulle ainakin alkaisi tuottoja virtaamaan jo vähän reilun kuukauden kuluttua.
Kyllä minunkin sijoituksissa on käynyt niin. Mutta mitäpä sitä hötkyilemään hankinnoissa, eipähän tule ostettua harkitsematta mitään. Ja vähän saa siinä korkoa korolle-efektiäkin hyödynnettyä.
Vierailija kirjoitti:
Lopputuli töistä heti maanantaina.
Ostaisin itselleni "mummonmökin" kauniilta paikalta järven rannalta, sijoittaisin sen verran, että pysyn hengissä, osingot lähinnä eläinten- ja luonnonsuojeluun.
En oikeastaan tarvitse mitään ihmeellistä.
No enpä tiedä. Ei se mun masennusta kuitenkaan parantaisi.
Ostaisin jostain etelä-Euroopasta maaseudulta, meren rannalta ILMASTOIDUN talon.
Pääsisi eroon juopoista, hampaattomista, örveltävistä ja typeristä naapureista!
Menisin kampaajalle,sellaiseen kun ei muuten varaa kuin kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
No enpä tiedä. Ei se mun masennusta kuitenkaan parantaisi.
sama täällä
Mökki tarttis laittaa...ja kiertää vähän mualmaa...
Kävisin ostamassa skumppapullon ja joisin sen yksin. Kenellekään en kertoisi voitosta. Maksaisin omat lainani pois, mutta yhteinen asuntolaina olisi varmaan pakko jättää maksamatta jotta ei tarvitsisi kertoa lottovoitosta. Maksaisin jonkun todella luksusmatkan meidän perheelle.
Miksi salailu? Mieheni olisi hyvin erilainen lottovoiton jälkeen. Alkoholi saisi entistä pahemman otteen, hän irtisanoutuisi töistä ja käytännössä hänen elämänsä olisi siinä. Nyt kun lottovoittoa ei ole, hän on ns. väkisinkin työssä kiinni ja tämä tekee sen, että hän ei lipsahda täysin alkoholistiksi.