Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia tsopiklonista (zopinox)?

Vierailija
21.07.2018 |

Lääkäri määräsi minulle sitä helteen aiheuttamaan unettomuuteen 4 viikon reseptillä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopinut tosi hyvin. Auttaa nukahtamaan mutta puoliintumisaika on nopea, eli ei vaikuta enää aamulla. Tosin joillakin herkillä voi aamullakin vielä tuntua. Oikein hyvä lääke ollut mulle tarvittaessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ottaisi "lääkettä" (myrkkyjä) helteen aiheuttamaan unettomuuteen!?!?!!!! Äly hoi

Vierailija
4/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4vk aika pitkä... itellä ollu useampi zop-kuuri ku unirytmi sekaisin.  Tasapainottamiseen riittäny tabu n 3 iltana. Jos vedän koko 1kk paketin, jään ns koukkuun ja toleranssi muutenki nousi loppukuusta.  

Mutta ihan hyvät unet

Vierailija
5/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nukahtamislääke. Ei kannata vetää esim. punkun kanssa, tulee uni varoittamatta.

Vierailija
6/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ottaisi "lääkettä" (myrkkyjä) helteen aiheuttamaan unettomuuteen!?!?!!!! Äly hoi

Äly hoi itselles. (pitkäaikainen) unettomuus on vakavaa!!!! Älä mussuta asiasta josta et tiedä mitään.

Vierailija
7/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sopinut tosi hyvin. Auttaa nukahtamaan mutta puoliintumisaika on nopea, eli ei vaikuta enää aamulla. Tosin joillakin herkillä voi aamullakin vielä tuntua. Oikein hyvä lääke ollut mulle tarvittaessa!

7.5 mg zopinoxia vaikuttaa 10 tunnin kuluttua ajokykyyn vastaten 0.8 promillen humalaa.

Vierailija
8/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräsi neljäksi viikoksi joka ilta otettavaksi? Huhhuh.

Mun käyttämistä unilääkkeistä paras apu. Ei sivuvaikutuksia, kuten syömishimot tai aamupöhnä, ainoo tais olla raudan maku suussa. Nopeavaikutteinen, eli kannattaa ottaa juuri ennenkun on tarkoitus nukahtaa.

Itsekin olen ajatellut pyytää tuota juuri tän helteen takia, ei sekään ole tervettä että tunteja pyörii hereillä kuumuuden takia. Kuulema toleranssit kasvaa nopeasti, älä ota joka ilta.

Vierailija
9/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi itselles. (pitkäaikainen) unettomuus on vakavaa!!!! Älä mussuta asiasta josta et tiedä mitään.

Vedä lääkäri oikeuteen. Ensin olisi pitänyt kokeilla psykoterapiaa.

Vierailija
10/11 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Zopinoxia 5vuotta.

Alkuannos oli puolikas tai yksi yössä

Nykyisin otan 2-3zopixia

Vierailija
11/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkistää entisestään itkuisuuteen ehkäpä.