Onko sinulla kotona esineitä joihin et ole koskenut vuoteen?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
On. Miehen penis. En tarvi mihinkään.
Miksi esineellistät miehesi?
En mihinkään. Äiti ostaa niitä ja käy tuomassa kotiini.
no esim. kattovaloon en ole koskenut varmaan kahteen vuoteen, mutta kyllä mä silti käytän sitä lähes päivittän.
Pitäisikö esim untuvatakki ja lämpimät talvikengät heittää menemään, jos jonain vuonna on leuto talvi? Ja sitten seuraavana talvena ostaa uudet, kun tulikin taas kova pakkanen?
Aika monia tavaroita on ihan mielekästä säilytellä, vaikka niitä harvoin tarvitaankin.
Joo, piti lomalla raivata paikkoja, mutta on ollut niin kuumaa että siirtyy ensi vuoteen.
Se olisi rikollista jos nyt vuoteen ei olisi koskenut. Kyllä olisi moraalitonta.
Helpompi löytää jos ne ovat jonkun käsissä varsinkin nyt kuin ne ovat väärissä käsissä.
Uikkarit. Parin vuoden talviturkki on heittämättä, mutta tänä kesänä olen jopa harkinnut sitä.
On paljonkin. Silitysrauta, tehosekoitin, munakello, pari vaasia, useita kirjoja yms.
Onhan noita vaikka kuinka. Mitä teen niillä? En paljoakaan, ovatpahan vain sekoittamassa feng shuita.
Kirjoja, käyttöoppaita, nuoruusajalta säästetyt valokuvat, nyrkkeilysäkki, vanha digiboksi, laatikollinen jotain elektroniikkaa ja piuhoja, vanhoja Nintendoja (säästössä tuleville sukupolville), rippiristi (erosin kirkosta yli 10 vuotta sitten), kalastus-ja retkeilytarvikkeita, kristalliastioita, vanhaa kosmetiikkaa...
Vaikka kuinka. Miehen harrastusvälineitä enimmäkseen. Miksi minä niitä lähmisin?
Mulla on mehumaija, mutta marjapensaita ei ole ollut kymmeneen vuoteen. Asun nykyään kerrostalossa.
Entiset kihla- ja vihkisormukset, eron jälkeen olleet korurasiassa vuosia. Melko arvokkaat, jääköön vaikka lapsille aikanaan. Muitakin ex-miehen antamia koruja on tallessa, en niitä käytä.
On toki, varmaan paljonkin. Esimerkkinä nyt vaikka kansallispuku, jota köytön silloin tällöin sopivissa tilaisuuksissa, en kuitenkaan välttämättä joka vuosi. Omakotiasujana autotallista löytyy montakin työkalua, joita ei vuosittain välttämättä tarvitse. Telttakin löytyy, viime kesänä pysyi varastossa, mut nyt taas köytössä.
On. Miehen penis. En tarvi mihinkään.