Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi harrastat mieluummin yhden illan juttuja kuin olet yhden ja saman kanssa suhteessa?

N18
21.07.2018 |

Kertokaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tosiasia, mutta jonkun se on sanottava; moni nainen ei kelpaa kuin yhden yön jutuksi. Jos on vähän laadukkaampi, mutta ei kuitenkaan kehtaa perheelle ja frendeille näyttää, niin voidaan hyväksyä FWB:ksi. 

Tämä miehen suusta ja täyttä faktaa.

M27

Vierailija
2/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta yhdenyönjuttuja, mutta en ole löytänyt sopivaa kumppaniakaan.

Ymmärrän täysin, miksi jotkut sinkut harrastavat irtoseksiä, sillä ei moni jaksa puutteessakaan elää.

Eikä tarvitse, kunhan hoitaa irtoseksin fiksusti eli käyttää kondomia ja on rehellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta. Yhden yön jutuissa on aina riski pettyä ja joutua vaaraan joten jätän väliin kokonaan.

Vierailija
4/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tosiasia, mutta jonkun se on sanottava; moni nainen ei kelpaa kuin yhden yön jutuksi. Jos on vähän laadukkaampi, mutta ei kuitenkaan kehtaa perheelle ja frendeille näyttää, niin voidaan hyväksyä FWB:ksi. 

M27

Kiitos kun kumosit palstalla mesovien kilttimiesten kuvailun miesrodusta, joka arvostaa naisia ylikaiken: kaikki kunnon miehet kilvan haluaisivat suhteeseen naisen kanssa, mutta eivät saa kelvottomilta naisilta vastakaikua.

Vierailija
5/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M27

Iso osa miehistä on niin ällöttäviä, kun ne haluaa panna lähes mitä ja ketä vaan.

En voisi harrastaa seksiä sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
6/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M27

Miten tuo liittyy siihen, että joku harrastaa mieluummin yhden illan juttuja, kuin on suhteessa?

Vierailija
7/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä toiseen tapaan kun voi saada molemmat?

Vierailija
8/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kelvannut miehille suhteeseen. Panoon kelpaan kunnes alkavat seurustella toisen naisen kanssa. En tiedä mikä mussa on etten kelpaa suhteeseen ja toiset naiset kelpaavat. Moni sanonut että miinus on kun en suostu anaaliseksiin mutten aio tehdä mitään mitä en halua, olen sitten yksin ja tyydyn yhden illan juttuihin.

Vierailija
9/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin suhteessa, mutta en kelpaa naisille kuin hauskanpitoon.

Vierailija
10/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kelvannut miehille suhteeseen. Panoon kelpaan kunnes alkavat seurustella toisen naisen kanssa. En tiedä mikä mussa on etten kelpaa suhteeseen ja toiset naiset kelpaavat. Moni sanonut että miinus on kun en suostu anaaliseksiin mutten aio tehdä mitään mitä en halua, olen sitten yksin ja tyydyn yhden illan juttuihin.

Ulkonäössä on "vika" aina. Jokaiselle miehelle kelpaa vain tietynlainen nainen. Kriteerinä voi olla hiusten väri, kroppa, pituus, pukeutuminen...

Vierailija
11/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Iso osa miehistä on niin ällöttäviä, kun ne haluaa panna lähes mitä ja ketä vaan.

Mutta et kiltinkään miehen kanssa joka haluaa vain yhden naisen ja on ollut jo vuosia selibaatissa, koska ei harrasta yhden yön juttuja.

Vierailija
12/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Mutta et kiltinkään miehen kanssa joka haluaa vain yhden naisen ja on ollut jo vuosia selibaatissa, koska ei harrasta yhden yön juttuja.

Ei minua kiinnosta, vaikka mies olisi neitsyt.

En tiedä mitä tarkoitat kiltillä, mutta ei saisi olla mikään nolo pahis tai nössö, sellaiset ei kiihota.

Eikä väärän näköiset.

Vierailija
13/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N18 kirjoitti:

Kertokaa?

Miehet käyttää yhdenyön panoihin itseään rumempia naisia.  Suhteisiin haetaan ne "toi tyttö on ihan liian hyvä mulle tapaukset".

Eli etsi tasoistasi seuraa. Jos olet keskitason nainen, etsi luokkakuvastasi miehet. Jaat ne hyviin, keskitasoon ja rumiin. Näet siitä sen keskitason mistä pitkiä suhteita löytää.

Vierailija
14/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N18 kirjoitti:

Kertokaa?

Miehet käyttää yhdenyön panoihin itseään rumempia naisia.  Suhteisiin haetaan ne "toi tyttö on ihan liian hyvä mulle tapaukset".

Eli etsi tasoistasi seuraa. Jos olet keskitason nainen, etsi luokkakuvastasi miehet. Jaat ne hyviin, keskitasoon ja rumiin. Näet siitä sen keskitason mistä pitkiä suhteita löytää.

Miksi miehet haluavat panna rumia naisia?

Vierailija
15/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin pelkän seksin puute on sietämätöntä, eikä vakituista ole vielä löytynyt. Mutta niille jotka kokevat seksin osaksi parisuhdetta eikä minään irrallisena asiana, niin eipä heillä ole tarvetta yhden illan juttuihinkaan.

Vierailija
16/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehenä ei "kuka tahansa" käynyt kun olin sinkku ja harrastin yhden yön juttuja. Täytyi siinäkin olla joku kipinä.

Yhden yön etuna on se, että niissä voi olla rohkeampi ja testailla omia tuntemuksiaan. Itse ainakin olen oppinut paljon ihan seksin harrastamisesta ja omista mieltymyksistä. Niiden takia olen ihan eri tavalla taitava, kuin jollaiseksi ainoastaan yhden naisen kanssa ollessani olin siihen mennessä kehittynyt. Tämä tietysti on vain minun kokemukseni.

Olin vielä 18-vuotiaana todella ujo, eikä minulla ollut oikein minkäänlaista taitoa kumppanin (saatika sitten seksikumppanin) etsimiseen. Vasta ensimmäisen seurusteluni loputtua ovet avautuivat ja ryhdyin opettelemaan noita taitoja. Väitän, että ilman yhden illan juttujani en olisi niin onnellinen kuin nykyään olen vaimoni kanssa, koska ilman noita kokemuksia en olisi osannut edes edetä sopivalla tavalla kun tapasin vaimoni. Voihan noita taitoja oppia ilman sänkyyn hyppäämisiäkin, mutta toisaalta olen murrosiästä saakka ollut todella seksuaalinen ihminen, niin se on tuntunut luontevaltakin. On ollut kiinnostavaa päästä kymmenien naisten sänkyyn ja höpötellä niitä näitä sen ohella - siinä oppii elämästä, maailmasta, ja ennen kaikkea kehittyy käsitys siitä, minkälaisen kumppanin haluaa.

Joistakin, joiden kanssa homma natsasi paremmin, kehittyi seksisuhde. Lähes aina nainen haaveili päässään että homma muuttuisi vakavammaksi, vaikka pelisäännöt tehtiin alussa selväksi. Tuohon ne suhteet yleensä kariutuivatkin ja siirryin seuraavaan. Näitä kaikkia seksisuhteita yhdistää se, että nainen on joltakin ominaisuudeltaan ollut äärimmäisen kiinnostava persoonaltaan tai kiihottava fyysisesti (joskus on riittänyt, että on mukava tyttö jolla on isot rinnat). Näistä on aina kuitenkin ollut joku vahva tekijä, miksi en ole voinut kuvitella vakavaa pitkää suhdetta heidän kanssaan.

Kaikkien näiden kokemusten jälkeen opin käsittämään millaisen naisen kanssa kokisin sopivani yhteen ja kun sitten eräänä päivänä kohtasin vaimoni, osasin olla luonteva ja terveen itsetunnon omaava mies, joka tietää millaisen naisen haluaa ja jolla on sopivasti seksitaitoja ja seikkailuhenkeä tyydyttää nainen. Tuo ei käsittääkseni ole ihan itsestään selvää monien miesten kohdalla.

Ymmärrän kyllä että yhden illan jutut voivat aiheuttaa itsetunto-ongelmia ja morkkista, mutta niistä voi olla parhaassa tapauksessa paljon iloakin.

M34

Vierailija
17/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18 kirjoitti:

Kertokaa?

Ovat niin epätoivoisia. Heille kelpaa kuka vaan kunhan saavat pil-lua.

Vierailija
18/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18 kirjoitti:

Kertokaa?

Ovat niin epätoivoisia. Heille kelpaa kuka vaan kunhan saavat pil-lua.

Naisena en tätä tule koskaan ymmärtämään. En koskaan olisi niin epätoivonen että antaisin rumalle miehelle. Mielummin odotan sitä että saan komealta mieheltä.

Vierailija
19/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykymiehet ei ole pntavia - neitejä kaikki - tai pumpattuja machoääliöitä.  onneksi ei ole pakko katsella miehiä jos ei taho. varsinkaan soomilaisia.

Vierailija
20/31 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18 kirjoitti:

Kertokaa?

Koska valtaosa miehistä on e l u k o i t a.

Tunnen onneksi paljon fiksuja ja sivistyneitäkin miehiä, jotka eivät elä noin.

Yllättäen ovat kaikki myös komeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi