Miksi harrastat mieluummin yhden illan juttuja kuin olet yhden ja saman kanssa suhteessa?
Kommentit (31)
Varatut naiset kiihottaa. Panna jonkun toisen muijaa, saa seksiä ja nöyryyttää toista miestä viemällä sen naisen, joskin vain hetkeksi. Samalla halveksun likaista hu*raa kun on paska kumppani miehellensä, mut johonkin ne paineet on purettava 👌
Itse en miehenä yhden yön juttuja harrasta. Oelnkin sitten ollut vuosia ilman seksiä, kumppanin kanssa. Ei hyvä tämäkään koska tämän palstan mukaan hämmentävän ja turhauttavan moni antaa ymmärtää, että miehen pitäisi olla ns. kokenut. Ja jotta kaksinaismoralismi pääsisi lähemmäksi huippuaan niin samanaiaksesti osa melskaa, kuinka vastaavasti naisten tulisi olla kokemattomia.
Eli miesten arvo joidenkin -en sano että kaikkien- silmissä nousee "sankariksi", kun hänellä on takanaan mahdollismman monta naista seksikumppania, kun taas vastaavasti naisen arvo laskee "huonoksi naiseksi" jos hänellä on historiassaan useita seksikumppaneita.
En tiedä onko onni vai pitäisikö osata olla enempi varuillaan, kun itse en kykene erottamaan päältä päin kenenkään seksikumppaneiden saati kertojen määrää. Mutta tällä palstalla olen kohdannut heitäkin, jotka jostain tämän tai nämä asiat näkevät ja huomaavat.
Koska eivät saa ferrareita suhteeseen niin haluavat mielummin panna kuin tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
N18 kirjoitti:
Kertokaa?
Miehet käyttää yhdenyön panoihin itseään rumempia naisia. Suhteisiin haetaan ne "toi tyttö on ihan liian hyvä mulle tapaukset".
Eli etsi tasoistasi seuraa. Jos olet keskitason nainen, etsi luokkakuvastasi miehet. Jaat ne hyviin, keskitasoon ja rumiin. Näet siitä sen keskitason mistä pitkiä suhteita löytää.
Jos on ihastunut johonkuhun, näkee hänet erittäin hyvänä. Mutta mikä hän oikeasti on? Taktiikkasi ei toimi ja on huono.
Saa seksiä, mut ei tarvii katella jotain omassa himassa roikkuvaa tyyppiä joka päivä?
Jos jäisin nyt leskeksi niin tasan tarkkaan harrastaisin vain ja ainoastaan yhden yön suhteita tai hommaisin fuckbuddyn. Minua ei kiinnostaisi suhde, seurustelu tai miehen passaaminen hyttysenpaskan vertaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kelvannut miehille suhteeseen. Panoon kelpaan kunnes alkavat seurustella toisen naisen kanssa. En tiedä mikä mussa on etten kelpaa suhteeseen ja toiset naiset kelpaavat. Moni sanonut että miinus on kun en suostu anaaliseksiin mutten aio tehdä mitään mitä en halua, olen sitten yksin ja tyydyn yhden illan juttuihin.
Tällainen itsestäänselvyys pitää vielä vuonna 2018 selventää ihmisille? Voi hyvä luoja... Ei kukaan normaali ihminen seurustele, jos ei ole mitään intressejä sitä toista henkilöä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
N18 kirjoitti:
Kertokaa?
Miehet käyttää yhdenyön panoihin itseään rumempia naisia. Suhteisiin haetaan ne "toi tyttö on ihan liian hyvä mulle tapaukset".
Eli etsi tasoistasi seuraa. Jos olet keskitason nainen, etsi luokkakuvastasi miehet. Jaat ne hyviin, keskitasoon ja rumiin. Näet siitä sen keskitason mistä pitkiä suhteita löytää.
Miten on sitten vaatimattomia tai jopa rumia naisia suhteissa kivannäköisten miesten kanssa? Monet minua rumemmat naispuoliset tutttavani löytävät aina niin helposti kumppanin, itse en ole koskaan kelvannut yhdellekään miehelle parisuhteeseen. Rimani ei tasan sitten ole liian korkea, vaan preferenssini ovat kohtuulliset. Jokaisella on ne jutut, joista pitää ja joista ei pidä. Turha on jeesustellen väittää muuta. Kaikki naiset palstan miesten mukaan nirsoilevat, mutta mitä tekevätkään miehet itse? Heille itselleenkään ei kelpaa ihan kuka tahansa. Naisten pitäisi suunnilleen poistaa rima kokonaan, kun miehet taas saavat valkata sen minkä lystäävät. Ei se nyt noinkaan pidä olla. Jokin tasapuolisuus pitäisi olla tässäkin asiassa. Itse en voisi kuvitellakaan edes koskevani mieheen, ellen tunne häntä kohtaan fyysistä vetovoimaa.
Yhden yön juttuja harrastan pelkästään seksin ja nautinnon takia. Miehet ovat mua reilusti nuorempia ja tietysti puoleensa vetäviä.
Monesti myös juttu luistaa. Eivät ole potentiaalisia parisuhteeseen.
Sopivia kumppaniehdokkaita ei löydy usein, koska pelkkä ulkonäkö ja ihankiva ei riitä (mikä riittää yhden illan juttuun). Ja jos löytyy, niin asiassa on monta kommervenkkiä ennen kuin homma luistaa.
Ja huonoa en ota eikä parisuhde ole sellainen asia jossa mun olisi pakko olla. Olen onnellinen ja elän hyvää omannäköistä elämää ilmankin. Ihanan miehen jonka kanssa synkkaa henkisesti ja fyysisesti, otan kyllä mielelläni kumppaniksi jos hommat pelaa kaikin puolin.
Hei naiset kuulen usein että teillä ne seksuaaliset halut kasvaa ihan käsittämättömiksi jo 2 vuoden selipaatin jälkeen, miehenä en tunne mitään puutteita selipaatissa että sortuisin jonkun tuntemattoman ihmisen kanssa sänkyyn. Onko ne teijät himot semmosia että nyt on ihan pakko päästä imemää munaa, että voin tuntea taas olevani nainen miesten joukossa, vai onko kyse vain enemmänkin hormooneista?
Eipä tuo koske läheskään kaikkia miehiä. En ole itse koskaan harrastanut yhden yön juttuja. Edellisen kerran harrastanut seksiä 3v sitten suunnilleen.