Naiset ihannoivat huumeiden käyttäjiä sekä laitapuolen kulkijoita...
Kommentit (25)
Veikkaan sen johtuvan siitä, että naiset itse kokevat painetta olla kunnollisia, joten he ulkoistavat huliganismin miehilleen. Siksi heitä kiehtoo elämänsä risaiseksi laittaneet jä**ämiehet. Itse eivät uskalla.
Joka on väärä.Liian pieni otanta ja oma katkeruutesi vääristävät havainnointiasi.
Katkerat miehet ovat vastenmielisiä.Fakta.
Oman kokemukseni mukaan päinvastoin. Miehet/teinipojat lähinnä tuota ihannoivat.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan.
Vitsailetko???? T ap
He osaavat heittäytyä, eikä heillä ole kummallisia estoja. Heillä elämänkokemus tuo vähän näkemystä elämään. Mutta tuskin aktiivikäyttäjää tai spugua kukaan himoaa. Mutta jonkinlainen rajojen ylittäminen on hyväksi. Edes konkreettinen.
Etköhän ap. nyt yleistäkin hieman ?
Naiset on sentään aika laaja ihmisryhmä, ehkä jopa yli puolet maapallon väestöstä...
Vierailija kirjoitti:
Joka on väärä.Liian pieni otanta ja oma katkeruutesi vääristävät havainnointiasi.
Katkerat miehet ovat vastenmielisiä.Fakta.
Tarkoitat siis, että faktoja tiskiin laittavat sekä oikeassa olevat miehet ovat katkeria? Salli nauraa
Ap n kanssa samaa mieltä!!! T.riippuvaine
Lukeekohan näiden päihdesekoilijoiden elämänkertoja muuten enemmän naiset vai miehet?
Tarkoitan näitä, missä pääpaino nimenomaan on tässä "elämän varjopuolessa" ja siinä rimpuilemisessa, eikä esimerkiksi muusikon urassa, johon ne aineet ovat sitten ainakin jossain vaiheessa kuuluneet.
Tästä nimittäin on tullut ihan selvästi tuottoisa viihdebisnes, mikä on kyllä mielestäni melko junttia touhua.
Huh huh. Kyllä olis hyvä päästä kokonaan eroon naisista, jos aloittajan viesti pitää paikkansa.
Minua lähestyi juurikin entinen narkomaani yksissä bileissä. Elämänarvot osuivat yksiin ja muutenkin haaveet elämässä. Yhdessä ollaan oltu noin vuosi. Osaa arvostaa elämää ja ottaa huomioon muutkin kuin itsensä. Ehkä se on se rohkeus, mikä saa rakastumaan. Itse en olisi uskaltanut lähestyä miestä, sillä olen ujo.
Vierailija kirjoitti:
He osaavat heittäytyä, eikä heillä ole kummallisia estoja. Heillä elämänkokemus tuo vähän näkemystä elämään. Mutta tuskin aktiivikäyttäjää tai spugua kukaan himoaa. Mutta jonkinlainen rajojen ylittäminen on hyväksi. Edes konkreettinen.
tämä!
Vierailija kirjoitti:
Minua lähestyi juurikin entinen narkomaani yksissä bileissä. Elämänarvot osuivat yksiin ja muutenkin haaveet elämässä. Yhdessä ollaan oltu noin vuosi. Osaa arvostaa elämää ja ottaa huomioon muutkin kuin itsensä. Ehkä se on se rohkeus, mikä saa rakastumaan. Itse en olisi uskaltanut lähestyä miestä, sillä olen ujo.
Olet ujo, mutta myösctyhmä. Sori
Vierailija kirjoitti:
Etköhän ap. nyt yleistäkin hieman ?
Naiset on sentään aika laaja ihmisryhmä, ehkä jopa yli puolet maapallon väestöstä...
Mitä vikaa yleistämisessä on? Onko sinusta väärin sanoa, että miehet ovat pidempiä kuin naiset?
Ehkä sinun lähi- ja tuttavapiirisi.
Ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ujo, mutta myösctyhmä. Sori
En ole erityisen tyhmä, opiskelen yliopistossakin. Muutama hyvä ystäväkin löytyy, eivätkä he pidä minua erityisen tyhmänä vaan ihan perustallaajana. En arvota ihmisiä menneisyyden vaan nykyisyyden perusteella. Menneisyyden vaikeudet jalostavat ihmistä tehokkaammin kuin kuvitteletkaan. Itsekin olen kärsinyt masennuksesta, syömishäiriöstä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta, joten tiedän, mistä puhun.
0/5 huono provo