Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö, että ilmaistyövoimaksi suostuminen on yhteiskunnalle haitallista?

Vierailija
21.07.2018 |

Yksi esimerkki sen tuhoisuudesta on yrityskilpailun vääristyminen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin.

Vierailija
22/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkyti nyyhkyti. Minä olen nyt vakiduunissa paikassa jossa olin harjoittelun jälkeen 9€ hommissa. Sen jälkeen sain sijaisuuksia ja sitten vakipaikan. Pidin sitä erinomaisena tilaisuutena näyttää osaamistani ja kerryttää työkokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnalle tulisi halvemmaksi, jos työttömät velvoittettaisiin kaivoksiin töihin

Vierailija
24/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kaikelle työlle thyi ja ei kiitos. Keskityn mieluummin lomailuun, se kun kerran on mahdollistettu.

Vierailija
25/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyhkyti nyyhkyti. Minä olen nyt vakiduunissa paikassa jossa olin harjoittelun jälkeen 9€ hommissa. Sen jälkeen sain sijaisuuksia ja sitten vakipaikan. Pidin sitä erinomaisena tilaisuutena näyttää osaamistani ja kerryttää työkokemusta.

Että tällaista propagandaa tähän ketjuun.

Vierailija
26/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät pilaavat tämän hyvinvointoyhteiskunnan. Se jos jokin on yhteiskunnalla haitallista. Laiskottelu, toimettomuus, ilmaisen rahan vaatiminen ja kyvyttömyys osallistua yhteiseen vastuuseen.

Vierailija
27/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ymmärrän että loisten mielestä on ihan mahdoton ajatus että joku hetkisen pinnistelee vähemmällä että pääsee päämääräänsä. Kivempihan se on kotona lojua ja pelata vaikka pleikkaa. Kyllä se on yhteiskunnalle monin verroin hyödyllisempää.

Vierailija
28/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ymmärrän että loisten mielestä on ihan mahdoton ajatus että joku hetkisen pinnistelee vähemmällä että pääsee päämääräänsä. Kivempihan se on kotona lojua ja pelata vaikka pleikkaa. Kyllä se on yhteiskunnalle monin verroin hyödyllisempää.

Silkkaa propagandaa. Tajua jo, ettei tuo enää mene kenellekään läpi. Paljonkos sulle tästäkin kirjoittelusta maksetaan? Ja p.s. olen itse työssäkäyvä, niin että turha sun on mua yrittää tässä sanoillasi töniä.

Vierailija
29/29 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät pilaavat tämän hyvinvointoyhteiskunnan. Se jos jokin on yhteiskunnalla haitallista. Laiskottelu, toimettomuus, ilmaisen rahan vaatiminen ja kyvyttömyys osallistua yhteiseen vastuuseen.

Kuka vielä uskoo tähän laiskottelupropagandaan? Jos ei ole työtä, niin kyllä kotona tekemistä riittää, älä siitä ole huolissasi. Jos ei sulla ole työn lisäksi mitään arvokasta elämässäsi, ei se tarkoita, ettei kenelläkään muulla olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi