Tiesitkö, että ilmaistyövoimaksi suostuminen on yhteiskunnalle haitallista?
Yksi esimerkki sen tuhoisuudesta on yrityskilpailun vääristyminen.
Kommentit (29)
Nyyhkyti nyyhkyti. Minä olen nyt vakiduunissa paikassa jossa olin harjoittelun jälkeen 9€ hommissa. Sen jälkeen sain sijaisuuksia ja sitten vakipaikan. Pidin sitä erinomaisena tilaisuutena näyttää osaamistani ja kerryttää työkokemusta.
yhteiskunnalle tulisi halvemmaksi, jos työttömät velvoittettaisiin kaivoksiin töihin
Sanon kaikelle työlle thyi ja ei kiitos. Keskityn mieluummin lomailuun, se kun kerran on mahdollistettu.
Vierailija kirjoitti:
Nyyhkyti nyyhkyti. Minä olen nyt vakiduunissa paikassa jossa olin harjoittelun jälkeen 9€ hommissa. Sen jälkeen sain sijaisuuksia ja sitten vakipaikan. Pidin sitä erinomaisena tilaisuutena näyttää osaamistani ja kerryttää työkokemusta.
Että tällaista propagandaa tähän ketjuun.
Työttömät pilaavat tämän hyvinvointoyhteiskunnan. Se jos jokin on yhteiskunnalla haitallista. Laiskottelu, toimettomuus, ilmaisen rahan vaatiminen ja kyvyttömyys osallistua yhteiseen vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ymmärrän että loisten mielestä on ihan mahdoton ajatus että joku hetkisen pinnistelee vähemmällä että pääsee päämääräänsä. Kivempihan se on kotona lojua ja pelata vaikka pleikkaa. Kyllä se on yhteiskunnalle monin verroin hyödyllisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ymmärrän että loisten mielestä on ihan mahdoton ajatus että joku hetkisen pinnistelee vähemmällä että pääsee päämääräänsä. Kivempihan se on kotona lojua ja pelata vaikka pleikkaa. Kyllä se on yhteiskunnalle monin verroin hyödyllisempää.
Silkkaa propagandaa. Tajua jo, ettei tuo enää mene kenellekään läpi. Paljonkos sulle tästäkin kirjoittelusta maksetaan? Ja p.s. olen itse työssäkäyvä, niin että turha sun on mua yrittää tässä sanoillasi töniä.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät pilaavat tämän hyvinvointoyhteiskunnan. Se jos jokin on yhteiskunnalla haitallista. Laiskottelu, toimettomuus, ilmaisen rahan vaatiminen ja kyvyttömyys osallistua yhteiseen vastuuseen.
Kuka vielä uskoo tähän laiskottelupropagandaan? Jos ei ole työtä, niin kyllä kotona tekemistä riittää, älä siitä ole huolissasi. Jos ei sulla ole työn lisäksi mitään arvokasta elämässäsi, ei se tarkoita, ettei kenelläkään muulla olisi.
Tiesin.