Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä nyt pittää nauttia näistä keleistä!!!

Vierailija
21.07.2018 |

Ei saa valittaa!!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja on antanut meille niin kauniin ja lämpimän kesän, että kannattaa nauttia joka päivästä.

Se on oma ongelma, jos ei keksi viilennystä tuhansien järvien maassa.. tai kiertele varjossa, juo vichyä ja syö jäätelöä.

Vierailija
2/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty nauttimaan, liian tukalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty nauttimaan, liian tukalaa.

Ei saa valittaa, pittää naatiskella!!

Vierailija
4/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luoja on antanut meille niin kauniin ja lämpimän kesän, että kannattaa nauttia joka päivästä.

Se on oma ongelma, jos ei keksi viilennystä tuhansien järvien maassa.. tai kiertele varjossa, juo vichyä ja syö jäätelöä.

Nyt esim. kaikki asvalttityöntekijät varjoon istumaan ja syömään jäätelöä. Ei töitä turhaan kannata tehdä.

Vierailija
5/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mantra. Liian kuumaa on, suurimmalle osalle ihmisistä, se nyt vaan on fakta. Jos joku tykkää kuumasta, niin siitä vaan. Saa tykätä. Mutta on myös annettava toisten olla tykkäämättä. Itse nautin kesästä eniten silloin kun lämpötila on n. 20-23 astetta.

Vierailija
6/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden on helppo nauttia jotka pääsevät olemaan esim. mökillä ja viilentymään järvessä aina kun haluavat, vaikka kymmeniä kertoja päivässä. Ilmalämpöpumppu pitää kodin ja mökin viileänä helteelläkin, joten hellettä pääsee pakoon heti kun siltä tuntuu ja oleminen ja nukkuminen onnistuu tuskailematta. Hyvä heidän on huudella miten "Nyt pitää nauttia!" Ymmärrystä heille joilla näitä mahdollisuuksia ei ole.

Vierailija
7/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hellevaroituksia annetaan ja siitä pitäisi nauttia. Annetaan tuuli- ja rankkasadevaroituksiakin, ja pakkasvaroituksia, miksei niistä kukaan käske nauttimaan, kun sellaisia kerrankin on? Ja UV-säteilystä pitäisi myös sitten nauttia oikein urakalla!

Vierailija
8/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääsisi uimaan niin voisin nauttiakkin, mutta järvet täynnä sinilevää niin vietän aikani mieluummin sisällä kuin paahteessa

Vierailija
9/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt pääsee nauttimaan suihkusta sateessa takapihalla.

Vierailija
10/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se on vaan tottumisen puutetta. Sen voi ihan vaan päätellä jo siitäkin, että Suomi on about maailman kylmin maa.

Akklimatisaatio tai akklimaatio tarkoittaa sitä, että eliö sopeutuu aikaisemmasta poikkeavaan ilmastoon.[1] Laajemmassa merkityksessä akklimatisaatio tarkoittaa eliön sopeutumista elinympäristönsä muutokseen, esimerkiksi muutokseen lämpötilassa, kosteudessa, valaistusolosuhteissa tai happamuudessa. Sopeutuminen voi olla kertaluontoista tai jaksoittaista, esimerkiksi vuodenaikaisvaihtelun aiheuttamaa. Akklimatisaatio tapahtuu suhteellisen lyhyessä ajassa (päivistä viikkoihin) yksilön elinaikana toisin kuin populaation pitkän aikavälin geneettinen sopeutuminen eli adaptaatio. Akklimatisaatioon kykeneminen vaihtelee eliöittäin suuresti.

Vierailija
11/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nauttiakin jos en olisi sydänvikainen.. on tukalaa....

Vierailija
12/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se on vaan tottumisen puutetta. Sen voi ihan vaan päätellä jo siitäkin, että Suomi on about maailman kylmin maa.

Akklimatisaatio tai akklimaatio tarkoittaa sitä, että eliö sopeutuu aikaisemmasta poikkeavaan ilmastoon.[1] Laajemmassa merkityksessä akklimatisaatio tarkoittaa eliön sopeutumista elinympäristönsä muutokseen, esimerkiksi muutokseen lämpötilassa, kosteudessa, valaistusolosuhteissa tai happamuudessa. Sopeutuminen voi olla kertaluontoista tai jaksoittaista, esimerkiksi vuodenaikaisvaihtelun aiheuttamaa. Akklimatisaatio tapahtuu suhteellisen lyhyessä ajassa (päivistä viikkoihin) yksilön elinaikana toisin kuin populaation pitkän aikavälin geneettinen sopeutuminen eli adaptaatio. Akklimatisaatioon kykeneminen vaihtelee eliöittäin suuresti.

Ei ole ainakaan itsellä vielä ilmeisesti tällaista akklimatisaatiota päässyt näiden helteiden osalta tapahtumaan.

Vierailija
13/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se +20 olisi se sopiva lämpötila kesällä. Silloin vielä jaksaa tehdä jotain, kun ei ole lamauttava kuumuus. Aivan surkea, kun koira saaloo sisällä, ulkona ei voi pitää kun liian kuuma. Tuulettimen edessä makaa. Taapero kiukuttelee kuumissaan. Itellä töissä jaksettava käydä huonosti nukutuista öistä huolimatta. Nautin kyllä lämpimästä kesästä, jos se ei sekoita kroppaa ja päätä. Ja nää älkää valittako-tyypit mun tuttavista on lomalla/työttömänä ni sama se on asua siellä järvessä tms. ja mitä väliä jos yöllä ei nuku.

Vierailija
14/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä pitäisi nauttia jos tykkää kylmemmästä?

Vierailija
15/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinkin, vettä tulee kuin Esterin jostakin. Ihanaa!!!!!!!!!!

Vierailija
16/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on kesää jäljellä.

Vierailija
17/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se ukkonen viipyy???

Vierailija
18/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se ukkonen viipyy???

Samaa ihmettelen minäkin. T rovaniemeläinen

Vierailija
19/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti sinä mistä tykkäät. Minä en.

Vierailija
20/26 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin. Oon ollut biitsillä duunin jälkeen ja viikonloppuisin. Joskus löytyy seuraakin.

19-v futiskundi