Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosi on kulunut ilman röökiä, kahvia ja alkoholia.

Vierailija
21.07.2018 |

Nukun sikeästi 9 tuntia joka päivä. Nenä haistaa asioita. Masennus ja oudot jumitusajatukset on poissa. Jaksaa kävellä kauppaan ja takaisin hikoilematta. Suosittelen jokaiselle.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi myös kahvin? Mitä haittoja se aiheutti sinulle?

Sydämentykytystä, unettomuutta ja ahdistusta. Minulle diagnosoitiin yleinen ahdistushäiriö ja psyko sanoi, että sen kanssa pitää elää koko loppuelämä. Ahdistukset loppuivat kun lopetin kahvinjuonnin. Se on afrikkalaisesta pavusta jauhettu stimulantti, eikä se ole tarpeellinen ihmiselle, vaikka siinä ihan terveyttä edistäviä aineita onkin. Juon kerran viikossa kahvia kupillisen ja se riittää. Suomalaiset ovat kahvinarkomaaneja.

Mielenkiintoista settiä. Minulla myös dignosoitiin yleinen ahdistushäiriö vuosia sitten. 

Juotkos kahvia?

3-10 kuppia päiväs. Eli pahimmillaan helvetisti.  Tuntuu että tietyt kahvimerkit aiheuttaa kovemmin ahdistusta. 

Kokeilepas lopettaa, niin että vähennät loivasti ja tsekkaa onko eroa. Kerralla ei kannata lopettaa tai voi tulla armoton päänsärky. Mulla koski kaksi päivä päähän, mut sitten lakkasi. En halua olla minkään aineen orja.

Joo kyllä sil on vaikutusta. Viime talvena pidin viikon totaali tauon kahvista ja esimerkiksi käsien vapinat loppui. Tämä taas aiheuttaa sosiaalisia fobioita koska ajattelee mitähän nuo muut ajattelee ku kädet vapisee. Tämä saa koko kropan  hermostuneeseen jännitystilaan. Oon vaan niin helvetin koukussa kahviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi