Paras klitorisväristin?
En ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia. Mies on tosi taitava ja halukas tyydyttämään minua, että siinä ei ole vika. Ekan orkun sain viimein 36 vuotiaan vesisuihkulla ja muutamaan kerran olen saanut delfiinillä, joka värisi isosti kunnes hajosi. Mies on ostanut minulle vaikka minkälaisia sauvoja, mutta saan ainoastaan suihkulla. Olen tullut siihen tulokseen, että alapääni yksinkertaisesti vaatii niin voimakkaan värinän ettei sitä orkkua tule sormilla eikä kielellä. En saa edes hieromasauvalla, joka värisee vain tasaisesti. Eli mikä laite olisi semmoinen, joka tärisisi kuin vesisuihku?
Kommentit (27)
Onko kellään kokemusta sähköstimuloinnista?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kokemusta sähköstimuloinnista?
Esim ElectroShock - Rabbit
Parasta on lusikka asento, Siinä voin pitää naista syleilyssäni ja hieroa klitorista pienellä klitoriskiihottimella, tai sormilla.Liukuvoidetta ja aikaa kannattaa käyttää!
Hmm jos sä oot totuttanu ittes tommoseen tuntumaan niin sillon välttämättä ei toimi vähempi. :D Mul oli joskus tolleen et totuin vaan suihkuun ja ei tuntunu esim sormet enää miltään.. Mut sit totutin itteni sormiin niin sit aloin tottumaan siihen..
Mun (ja miehen) suosikki on Europe Magic Wand. Sitä pitää muistaa käyttää varoen, ei saa paina liikaa. Aivan taivaalliset tuntemukset, ihanaa kihelmöintiä koko kehossa. Orgasmit ovat.... tarviiko edes sanoa? Ja pitää muistaa käyttää liukkaria, ilman sitä tulee liikaa kitkaa.
Sanovat muuten, että alkuperäisessä Hitachin versiossa on liian kovat värinät ja tuo Euroopan versio olisi miellyttävämpi.
Minulle ei Magic Wandit toimi. Tehoja on ja vaikka kuinka paljon, mutta tarvin kiihotusta ihan yhteen tiettyyn kohtaan, klitorikseen. Nuo jyristelee kyllä niin että sänky tärisee, muttei kosketa just sinne. Eli itse en suosittele lainkaan.
Sen verran hyviä käyttökokemuksia oli tuosta Satisfyer Pro 2 Next Generation että mene mulla hankintaan, hinta näytti edullisimmillaan olevan 50€.
Mulla on värinältään säädettävä Rakastaja-pupu joka on ainakin minun mielestä varsin voimakas vibraltaan, ja koska on ladattava, siinä ei paristojen hyytyminen vie tehoja.
Mulle orgasmin saaminen ei ole vaikeaa joten en osaa siitä puolesta sanoa, mutta käyttäjäkokemukset tosta Satisfyeristä ainakin ovat olleet hyviä niillekin joilla on hankalaa laueta.