Avuttomat naisihmiset (case Marita Taavitsainen)
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807202201085969_vd.shtml
Eronnut Marita Taavitsainen opettelee laskujen maksamista, eikä omista edes pankkitunnuksia. Voi hyvää päivää! Miten nykyään joku ihminen voi olla noin avuton ja ikää on alle 50v?
Itse on tulisi toimeen lainkaa ilman pankkitunnuksia: miksi juosta ympäri pitäjää etsimässä laskuautomaatteja, kun homman voi hoitaa kotona. Sama koskee useita ostoksia, jotka voi hoitaa kätevästi netissä ja usein tarvitaan tilauksen varmistamiseen pankkitunnukset. Omien terveystietojenkin saaminen edellyttää pankkitunnuksia. Maritallakin diabetes, joten käy varmasti säännöllisesti lääkärintarkastuksessa/labrassa. Minullakin on säännöllinen lääkitys. Kun on aika kontrolliverikokeeseen, laitan netin kautta viestin lääkärille, joka kirjoittaa lähetteen, katson itse labravastaukset ja jos niissä epäselvää, laitan kysymykset lääkärille (taas netiin kautta).
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olen 65v. ja pankkitunnuksia ei ole ja kas, hyvin olen asiani saanut hoidettua!!
Laskut pankkikuoreen ja postilaatikkoon!
Siis mitä. Minne. Mihin postilaatikkoon? Mikä kuori? En ole koskaan kuullut. Oikeesti.
N55
Mitä helevettiä te näitä ikivanhoja juttuja nostelette. Oliko tarkoitus vain päästä haukkumaan Taavitsaista?
Olen 65v. ja pankkitunnuksia ei ole ja kas, hyvin olen asiani saanut hoidettua!!Laskut pankkikuoreen ja postilaatikkoon!