Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri leikkasi pojaltaan umpisuolen mutta ei ollut kuitenkaan pojan isä

Vierailija
20.07.2018 |

Miten tämä on mahdollista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla pojan äiti.

Vierailija
2/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpilisäkkeen, tarkoitat. Miksi ei olisi ollut mahdollista, mitä sekoilet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi. Lääkäri oli pojan äiti.

Vierailija
4/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiditkin voivat olla lääkäreitä.

Wanha vitsi.

Vierailija
5/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa ja hävettää miten monella, itseni mukaan lukien on mennyt tässä tosi pitkään miettiä! Tosin olen kuullut tämän pidempänä versiona, joka hämää.

Vierailija
6/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan hauska vitsi, muttei enää, koska naisia on todella paljon lääkäreinä.

Vierailija
7/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut ton version kirurgi leikkasi.

Vierailija
8/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolol

Vierailija
9/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa ja hävettää miten monella, itseni mukaan lukien on mennyt tässä tosi pitkään miettiä! Tosin olen kuullut tämän pidempänä versiona, joka hämää.

Meilläpäin siinä pidemmässä versiossa oli isä ja poika matkalla mökille, joutuivat kolariin ja jokin läpäisi pojan keuhkot. Ambulanssi tuli ja vei sairaalaan, juuri ennen leikkausta lääkäri tulee ja ilmoittaa ettei voi/halua leikata poikaansa (morkkis jos menee pieleen).  Tarina tietysti kerrottuna pidemmän kaavan mukaan.

Vierailija
10/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja poika oliva auto matkalla ja isä ajoi kolarin. Isä kuoli mutta poika säilyi hengissä, poika jouduttiin leikkaamaan sairaalassa. Ennen leikkausta kirurgi sanoi että: “En voi operoida häntä. Hän on poikani.” Kuka oli kirurgi?

Vierailija
11/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kasvatuksen, jota nykytermein voisi kutsua sukupuolineutraaliksi. Perheessämme on sekä tyttöjä että poikia, eikä meitä lapsia koskaan kohdeltu keskenään eri tavoin sukupuolen perusteella. Vaatteet olivat aika sukupuolineutraaleja, sillä säästäväisinä vanhemmat halusivat koko sisarusparven käyttävän vuoron perään samoja vaatteita. Huoneemme ja pelimme olivat myös yhteiset ja kaikki tekivät kaikkia kotitöitä.

Asiaan: Muistan, kun ehkä kymmenvuotiaana kuulin jutun 80-luvun lopussa. Minulle oli päivänselvää, että lääkäri on tässä tapauksessa äiti, enkä jotenkin edes hahmottanut jutun pointtia. Onko kyse vitsistä vai arvoituksesta vai mistä ja miksi joillain kestää pitkään tajuta, että kirurgi on äiti. Luulen kasvatukseni vaikuttaneen asiaan. En yleensäkään mieti ihmisten sukupuolta, en esimerkiksi tietynlaista käytöstä nähdessäni oikein koskaan ajattele, että "tuollaisia ne miehet/naiset ovat" niin kuin huomaan monien tekevän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi