Minä haluaisin vauvan.
Mistä löytäisin naisen, joka rakastelisi minun kanssani, olisi raskaana, synnyttäisi vauvan ja luovuttaisi sen sitten minulle? Hänen ei tarvitsisi sen jälkeen enää huolehtia vauvasta, koska minä en tarvitse naista lapsen hoitoon.
Kommentit (12)
Juuri oli Hesarissa artikkeli homolekurista, joka hakee itselleen muksun mistälie. Ota riski ja toimi samoin. Hintakin oli mitätön ~70 000 luokkaa.
Miten ajattelit korvata naisen vaivannäön?
Koskahan tuosta tulee bisnes naisille? Myy itseään. Ei seksin merkeissä vaan raskautuakseen ja synnyttääkseen miehelle lapsen sopivaa korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
No sillä, että hänen ei tarvitse hoitaa vauvaa eikä koskaan nähdä lasta.
Mies 37v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kauppoja. Raskaus ja synnytys ovat vaativaa aikaa, siinä on kipua ja vammautumisen ja kuoleman mahdollisuus. Kalliiksi tulee myös, sairaalalaskut maksavat ja varsinkin se, jos joutuu kuukausien sairauslomalle ja palkanmaksu loppuu.
Mies 37v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa jälkeläisen, jota hänen ei tarvitse hoitaa ja tavata maks. sitten kun lapsi on 18, niin munasolunluovutus on keksitty.
Omaa rintaperillistä harva tuskin tuolla tavalla haluaisi.
Varmasti tosiaan moni nainen on valmis tulemaan raskaaksi, synnyttämään lapsen ja jättämään sen heti syntymän jälkeen miehen hoitoon ilman, että saa koskaan nähdä sitä tai tietää edes että mitä synnyttämälleen lapselle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mies 37v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kauppoja. Raskaus ja synnytys ovat vaativaa aikaa, siinä on kipua ja vammautumisen ja kuoleman mahdollisuus. Kalliiksi tulee myös, sairaalalaskut maksavat ja varsinkin se, jos joutuu kuukausien sairauslomalle ja palkanmaksu loppuu.
Miksi nainen ei voisi muka palata töihin heti vauvan syntymän jälkeen, vielä vaikka samana päivänä?
Ammu ov. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 37v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei voisi muka palata töihin heti vauvan syntymän jälkeen, vielä vaikka samana päivänä?
No nyt on niin huono, että en viitsi edes vastata.
Laita anonyymi osoitteesi, niin otan yhteyttä. T: viiden lapsen yksinhuoltaja