Mietinköhän turhaa
Anteeksi hiukan sekava teksti
Aloin juttelemaan miehen kanssa reilu kaksi vk sitten tinderissä. Todella nopeasti vaihdoimme juttelun wapin puolelle. Juttelu oli aluksi vaihtelevaa. Välillä viestejä lähti tiiviisti ja välillä ei juuri ollenkaan. Olemme puhuneet muutaman kerran puhelimessakin.
Viestit ovat ollet välillä hyvin seksuaalisävytteisiä ja sen takia olen kysynyt haluaako mies minulta pelkkää seksiä vai tutustua minuun minuna. Kuulemma tutustua minuun ja puhuu välillä esim että ainakin seksi halut kohtaa ja että ei halua esim avointasuhdetta. Ja kerrottu hyvin avoimesti esim mitä seksiltä halutaan.
Koko viime viikon halusi tavata vaikka olin kipeä, en suostunut. Nyt kun olen terve ja olen ollut valmis tapaamaan niin hirveästi ei ole tullut vastakaikua asiaan. Tiistaina hän kyllä olisi halunnut mennä kanssani rannalle, mutta meni hiukan aikataulut ristiin.
Toissa iltana kysyin häneltä suoraan että mitäs tämä on että ei vastaa juuta eikä jaata kun kysyn nähtäisiinkö. Kun aluksi on ollut todella halukas tapaamaan. No sitten alkoi taas tulla paljon viestiä ja selvästi osoitti kiinnostusta. Kun oltii viestitelty noin 2 h niin soitti mulle video puhelun ja puhuttiin niin 1,5 h.
Kerto et on aikoinaan käynyt tinder treffeillä joissa ei tullut edes autosta pihalle koska nainen olikin 40 kg painavempi mitä kuvissa. No läpällä sit sanoin et auts en halua et mulle käy noin ja pyörähdin sit siin puhelimes bikinit päällä. Kysyin järkyttykö näkemästään ja kuulemma ei. Ja puhuttii viel pitkään. Puhelun päätyttyä laitto ekana viestiä ja hetken päästä pohti pitöiskö tulla sillon keskellä yötä mun luokse vaikka herätykseen oli hänel enää 6 h. Sovittiin et olis tullu mun luokse eilen mut miehest ei kuulunu mitään eikä vastannut mun viestiin ku kysyin et käytäskö eka jossain esim kahvilla. Oli siis nähny viestin mut ei vastannu mitään. Myöhemmin laitoin vain "?" viwstillä ja selvis et on viel töissä. Siin vaihees työpäivä oli kestäny jo siis noin 18-19 h tuntia. Mitä vähän varottelikin edellisenä päivänä.
No nyt miehestä ei taas ole kuulunut mitään ja ei ole edes lukenut mun viimesint viestiä wapis vaikka oon sen laittanu jo eilen. Mitähän tästä pitäs aatella? Teenkö turhaan kärpäsestä härkäsen vai onko miehen mielenkiinto lopahtanu. Vai onko muilla kokemusta tälläsistä?