Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyhetki v*tuttaa suunnattomasti

Vierailija
20.07.2018 |

Olen 26v, 1,5v sitten valmistuin amkista ja työkokemusta suorittavalta tasolta on.. Tuntuu ettei kukaan työnantaja halua palkata ketään tai ainakaan ketään jolla alle 10v työkokemusta. Olen tällä hetkellä vuokrafirman kautta surkeissa toimistotöissä ja kesälomia ei ole tänäkään vuonna. Olen tietenkin täysi luuseri kun en ole saanut hyvää vakityötä, vaikka tuskin olen ainut.. Masennuslääkkeitä käytän ja koitan jaksaa tätä arkea kun poliitikot kusee silmään, vanhukset ovat vallassa ja tuhoavat minun ja jälkipolvien maapallon.
Ärr.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kyykkyyn

T. +35v ihmiset

Vierailija
2/4 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä M 55 joka symppaa. Koeta kestää!

Itse ollut kymmeniä vuosia duunissa, viime vuodet 50-60 Keur /v töissä, nyt työttömänä pitkästä aikaa ja ei oikein nappaisi nuo "maksamme 1600 e brutto"- duunit. Varsinkin kun enemmän saan massia jo kassasta :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 26v, 1,5v sitten valmistuin amkista ja työkokemusta suorittavalta tasolta on.. Tuntuu ettei kukaan työnantaja halua palkata ketään tai ainakaan ketään jolla alle 10v työkokemusta. Olen tällä hetkellä vuokrafirman kautta surkeissa toimistotöissä ja kesälomia ei ole tänäkään vuonna. Olen tietenkin täysi luuseri kun en ole saanut hyvää vakityötä, vaikka tuskin olen ainut.. Masennuslääkkeitä käytän ja koitan jaksaa tätä arkea kun poliitikot kusee silmään, vanhukset ovat vallassa ja tuhoavat minun ja jälkipolvien maapallon.

Ärr.

Moni työtön olisi hyvin iloinen noista toimistohommistakin

Vierailija
4/4 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärr.

Moni työtön olisi hyvin iloinen noista toimistohommistakin

Totta tämäkin. Täytyisi tyytyä siihen mitä on saanut, mutta tässä painottelen jatkuvasti työn ja työttömyyden rajoilla joten kovin ahdistavaa tämäkin

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme