Tietääkö miehenne milloin on teillä kuukautiset vai kerrotko vai tuleeko yllätyksenä jos mies yrittää jotain?
Kommentit (14)
Kerron aina valitellen, että Saakelin, kun taaaas alkoi..
tai ainakaan ei ole mies ollut mukana synnytyksessä..
siitä, kun pari päivää ennen olen, kuin piikkisika. Osaa tuo jonkin veran ynnäillä ettei yllärinä tule.
Olen niin kiukkuinen, ettei asiasta voi olla epäilystäkään.
Mainitsen asiasta ja muutenkin hän tietää suunnilleen koska taas on menkkojen aika.
Arvaa kyllä sanomattakin kun alkaa se kitinä ja ärinä+ sänkyhommat ei kiinnosta.
3: minäkin aluksi koitin pitää salassa jne...mutta kummasti tuntui vapaammalta elämä kun oppi avoimeksi. Mies se eka alko puhua naisten vaipoista ja pystyypä ostattamaan tarvittaessa sillä siteitä jos niitä tarvii. Mutta toki kukin tyylillään.
Asiaan liittyen. Kyseleekö teillä mies näistä asioista? Mun ukkoani tuntuu kiinnostavan ja se kysyy menkoista, naiseudesta jne...
Pidän sitä hyvänä asiana että pystytään olemaan avoimia, mistäs sitä muuten tietäs puolin ja toisin jos ei vois asioista puhua.
lisäkysymykseen...mies kyseli alkuaikoina jotain menkoista, muttei sitä nykyään kamalasti kiinnosta :D
hyi h..itto sanon minä.
mite ihmeessä ilkiättä köyriä menkkojen aikana
Oon yleensä niin kipee ettei tartte mainita. Viimeistään siitä tietää et tuun alushousut jalassa nukkumaan. Koskaan ei o yllätyksenä tullut, ei se mikään salaisuus ole